Slotjes

Discussie in 'Over deze site' gestart door Madelie, 6 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Goedemorgen beheer,

    Jullie gooien weer, tegen de afspraken en nieuwe beleid in, slotjes op topics. Zie het topic over de confettitaart.

    Zie mijn vorige bericht en jullie reacties en genomen besluit hierop.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    En op het bericht over erfenis. Is ook op verzoek een slotje op gegaan. Doe dan of overal een slotje op waar je het verzoek tot krijgt of gewoon niet.
     
    GossipGirlxoxo en Neuzeke vinden dit leuk.
  3. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Idd. En het topic over erfenis stond geen privacy gevoelige info. Er stonden alleen reacties in die ts misschien liever niet leest, maar dan moet je geen topic openen op een openbaar forum.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Klopt, het topic over de taart had niet gesloten hoeven worden. Het topic over de erfenis is een gevoelig onderwerp met reacties die niet altijd even respectvol waren. Daarvan kan ik mij voorstellen dat TS deze discussie wil sluiten.
     
    Novi en Poolvos vinden dit leuk.
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Volgens mij was er maar 1 reactie die niet respectvol was, waarom verwijderen jullie die dan niet gewoon?
    De rest waren gewoon meningen, en die mogen hier gewoon gegeven worden toch?
     
    Zulema, Huismuisie, Neuzeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik vind het super dat jullie het erfenis topic gesloten hebben! Wat een nare reacties werden daar geplaatst zeg....
     
    einad vindt dit leuk.
  7. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Gewoon meningen? Nee hoor vooral aannames.
     
  8. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Mwaw, toch wel op basis van de gegevens in de openingspost die niets te raden over lieten. Ik las welgeteld één post die echt respectloos was en die had inderdaad ook gewoon verwijderd kunnen worden. De rest waren meningen en die worden gegeven op een openbaar forum. Censuur op een forum in een land waarin je je vrije mening (met respect) mag uiten lijkt mij dan ook niet gewenst.

    Maar goed, ik opende dit topic ivm de confettitaart.
     
    Mammielove vindt dit leuk.
  9. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ben ik totaal niet met je eens, maar dat hoeft ook niet.
    Ik vind een topic sluiten over een persoonlijke situatie geen censuur.
    Als je verder over het onderwerp wil praten open je daar een topic over en zal er niets gesloten worden, mits er in dat topic gereageerd wordt.
    Wanneer er niet meer over gepost zou mogen worden....dan heb je mijn inziens gelijk.
     
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik wilde ook al reageren over deze. Ik vraag zelf pas of een topic dicht mag die flink uit de hand liep en of topic ging en dat kon allemaal niet en een topic over een fucking taart gaat dicht. Echt schiet mij maar lek!
     
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Jij hebt toch ook complete topics laten verwijderen toen dat nodig was? Daar werd gewoon gehoor aangegeven.

    Van mij mag er overal een slotje op als de ts dat wil, zie het probleem niet.

    Edit: begreep je bericht verkeerd denk ik, je bent niet tegen slotjes
     
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben niet tegen slotjes, ik ben tegen wegen met 2 maten.
     
    Huismuisie en Ysabella vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat viel echt reuze mee, maar als er reacties geplaatst worden die tegen de regels zijn dan kan daar toch een aanpassing op gedaan worden zoals op veel fora.
    Nu blijven de reacties staan en kan iedereen ze terug lezen en nog liken.

    Ik snap best dat er soms een topic wordt gesloten of verwijderd. Het betekend ook dat je even ie ei kwijt kan maar dat de vraag niet tot het einde der tijden vindbaar blijft.
     
  14. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Gezien haar situatie vind ik het niet meevallen.

    Je 2de alinea vind ik inderdaad ook.
     
  15. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Laatste alinea: mensen moeten beseffen dat als je iets op een openbaar forum op het internet gooit dat inderdaad tot het einde der tijden beschikbaar blijft. Het als bij Facebook Instagram en noem maar op. Misschien moeten mensen weer leren w
    stoom af te blazen door even te gaan sporten, of klagen tegen echtgenoot/ vriendin, in plaats van 'in the spur of the moment' iets op het www knallen en dan verbaasd zijn dat het blijft bestaan.
     

Deel Deze Pagina