jeetj wat vervelend... Ik heb zelf ook last van los vel maar gelukkig nog niet zoveel als jullie (tenminste op dit moment als ik ga afvallen wel) En heb gelukkig ook geen last van smetten!.. Ik heb me er pas geleden ook in verdiept hoe het zit met vergoeden van buikwand correctie... maar dat gaat niet meer zo gemakkelijk!
smet dat ken ik. Mijn huisarts adviseerde mij om er anti schimmel zalf of bepanthen op te smeren. Helaas gaat het bij mij niet weg ( ik heb het bij mijn navel)
Kennis van mij moest toch eerst ook (zij 35 kilo) afvallen. Zo konden ze precies zien hoe de flap er na het afvallen eruit ziet. Voor hetzelfde geld gaan ze je nu opereren en val jij daarna zoveel af, en dan zal het niet naar wens zijn omdat ze teveel/te weinig huid hebben verwijderd. Bij haar werd het alleen ook niet vergoed, maar moest ze dit zelf betalen, terwijl zij ook al de nodige smet had. Afvallen, afvallen en nog eens afvallen kreeg ze te horen..... daarna verder kijken, maar alsnog niet vergoed. Wel had ze toen ze afgevallen was, minder last van smet omdat de huid toch dunner is. Sterkte!
Na afvallen is idd de eerste stap. Maar daar ben ik voor het einde van het jaar klaar mee. Dan adviseren ze dat je een jaar op gewicht blijft om te kijken hoe je buik bijtrekt.
Ik ken iemand die 206 kilo heeft gewogen, bijna 100 kilo is afgevallen (!) nou en die had een FLAP! En het werd NIET vergoed. Gewoon bijna 10.000 euries zelf moeten betalen. Overigens is het wel een prachtig resultaat geworden.
op mijn werk doen we altijd een dunlaagje zink.... dus sudo echt heel dun en dan scheurlinnen.... s6! Ik heb er ook last van heel vervelend... sudo helpt bij mij goed.... sudo voorkomt dat het vocht kan inwerken op je huid....het is een beschermlaagje....
mijn schoonzus is in totaal 130 kilo afgevallen en die krijgt nog geeneens een buikwandcorrectie vergoed omdat het vel tot op je dijbenen moet hangen :S
Niet normaal eigenlijk! Zoveel afvallen en dan nog niets vergoed krijgen. Ik was er ook al vanuit gegaan hoor. Maar wie niet waagt....
Ik zal mijn schoonzus zeggen niet te vroeg te juichen. Dan ha het over buikwandcorrectie had ging dus ook over haar portemonnee!