Snap er helemaal niks meer van

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Clomid dag 12 en ik ben ongi geworden. Hoe kan dat nou? Ben met clomid moeten starten vanuit niets, ( zonder ongi) . Ik denk dus dat die primolut helemaal niet gewerkt heeft, mijn eigen cyclus gewoon doorgegaan is zonder eisprong en gewoon op dag 45 ongi. De clomid is dan te laat ingezet.
    Morgen moet ik toch naar de gyn voor een Fm wat nu toch geen zin heeft. Ik denk dat we beter weer kunnen starten met clomid en dan in de nieuwe cylus verder gaan. Of mag je niet zo snel weer verder met clomid? De laatste is vorige week ingenomen.
    Ik ga morgen maar gewoon naar de gyn, wou eerst gaan bellen wat te doen maar ik zou ook wel weer een bloed test willen, kijken hoe het met de hormoon huishouding is.
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik hoop dat je gyn je morgen duidelijkheid kan geven!
    Succes!
    Elmo
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ik werd bij de eerste keer met Clomid op dag 21 ongesteld, en ik had geen eisprong gehad. Schijnt dat je met clomid last kan hebben van doorbraakbloedingen.

    Vervelend voor je, ik hoop dat je snel verder mag met de volgende ronde clomid! Succes!
     
  4. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ja dat van die doorbraakbloeding heb ik ook gelezen, pak anders even de bijsluiter erbij....
     
  5. Niet meer actief

    Volgens mij is dit geen doorbraakbloeding.
    Het is een ongi. Een doorbraakbloeding is bij mij helder en dat is het niet.
     
  6. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik moest altijd beslist eerst ongi geweest zijn, of op een natuurlijke manier of opgewekt dmv Primolut. Als ik dan ongi was, moest ik op cyclusdag 3,4 of 5 met de Clomid beginnen. Pas dan kun je goed zien of het aanslaat en word je ook niet zo vroeg alweer ongi. Dus ik denk dat het qua timing inderdaad niet goed gezeten heeft. Dus de volgende keer op de goede dag beginnen en dan weer verder kijken!

    Succes!

    Groetjes,
    Jippie
     
  7. Niet meer actief

    Qua timing verzint de gyn het allemaal. en dat mijn licham er anders over denkt kan ik niets aan doen.
    Ik wou ook dat het anders was en mijn lijf normaal reageerd op de primolut en clomid.

    Straks naar de gyn, ben benieuwd. Ik neem wel een boek mee, het kan zo lang uitlopen....
    Mijn baas vond het niet zo leuk , maar hij zei , ach we hebben met zijn allen het ervoor over, we zien je smiddags wel weer. Lief he.
     
  8. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wat vreemd dat je midden in je cyclus aan de clomid wordt gezet. Ik dacht dat normaal gesproken je eerst je menstruatie moet hebben, natuurlijk of opgewekt en dan pas dat je met clomid mag beginnen. Ben benieuwd wat de verklaring van de gyn is hiervoor... succes!
     
  9. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoe was het bij de Gyn.?
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, ben ook benieuwd!
     
  11. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ja dat dacht ik dus ook. Bij mij is dat iig wel zo. Eerst ongie en dan clomid.
     
  12. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Moest jij niet terug komen op dag 9 van je cyslus voor een echo om te kijken of je wel een eitje had?
     
  13. Niet meer actief

    Ja heb cd 12 fm gehad, weinig te zien.
    cd 13 bloeding. vandaag gyn , fm op cd 15 niks te zien.
    bloed geprikt voor hormoonhuishouding. Over 2 weken terug voor echo en weer bloedtest dan 10 sept gesprek met gyn hoe nu verder.

    Omdat de primolut niks deed moest ik met clomid beginnen. Omdat ik nooit geen eisprong heb maar wel ontrekkingsbloeding heb in een cyclus van 35-45 dagen wou de gyn kijken of ik zo een ei zou ontwikkelen.
    En voor de rest weet ik het ook niet en heb ik er even helemaal genoeg van.
     
  14. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    wat vervelend voor je dat je nu weer een tijdje moet wachten...
    heel veel succes hoor!
     
  15. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    okeee dus daarom zit je midden in je cyclus aan de clomid... nou iig heel veel sterkte hoop dat het snel allemaal goedkomt!
     
  16. Niet meer actief

    Zo zeg ben nu dus gigantisch ongi geworden. En pijn phoe was even vergeten waarom ik destijds aan de pil gegaan was.

    Ik ga maandag maar de gyn bellen en overleggen of ik dan maandag met clomid mag beginnen. Moetbtoch 30 aug een inwendige echo en bloedtest en dan kunnen ze zien of er een ei groeit. Als dat dan zo is, weten we dat de clomid werkt en kunnen we verder.

    Anders is het wachten tot 10 sept voor overleg, en dan pas daarna weer verder. is er toch wat tijd gewonnen.
     
  17. Niet meer actief

    Heb contact gehad met de gyn. Mag vandaag weer starten met 100 mg clomid. Kijken of het nu wel wat doet.
     

Deel Deze Pagina