Hallo, Vanmorgen had ik een kruidvat test die positief was, vanavond een clearblue test gedaan en die is negatief, Tenminste, het is er een met kruis, als ik goed kijk komt er wel een verticaal streepje doorheen, heeeeeel licht, maar ook maar heeeeel smalletjes. Weet niet meer wat ik ervan moet denken. Voel me wel heel erg zwanger met alle klachten van dien, grrrrrr Groetjes Lies
Hoi Lies, Welke test van kruidvat heb je gebruikt? Die van 2 voor 5, met pipet? Deze testen zijn erg gevoelig en meten al HCG vanaf 25 mU/I. Clearblue test positief vanaf 50 mU/I. Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op: extra gevoelig: 10ml/U hCG (Mat Care Ultra), gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue). Ik denk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Over 2 dagen nog eens testen? Wanneer is je NOD? Succes!
Hoi 25032011, Mijn nod dat is nou ook net het probleem. Heb de laatse cycli van 19 dagen gemiddeld. Vandaag is dag 24. Nu heb ik al 2 weken het gevoel ongesteld te raken. Om dit moment zelf voel ik vanalles lopen tussenin zeg maar, maar ga ik dan kijken is het helemaal niets. Word er erg onzeker van, want ik voel me zwanger maar het is alleen nog niet helemaal bevestigd. Inderdaad in het weekend doen we weer een test. Overigens staat er op de clearbleu wel dat ie 4 dagen voor nod al gevoelig kan zijn. Het waren inderdaad de 2 voor 5 euro. Dankjewel voor je informatie!!! Groetjes lies
De clearblue heb je niet met ochtendurine gedaan denk ik? Daar kan het ook aan liggen. Ik zeg ook alvast gefeliciteerd!
Ik had ook het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar het bleek in dit geval om zwangerschapskwaaltjes te gaan. Kan precies hetzelfde gevoel zijn. Denk dat het dus wel goed zit succes en een voorzichtige gefeliciteerd.
Het hcg schommelt in het begin heel erg. Mss is hij van het weekend wel positief. Je kan ook testen met de digitale cb. Scheelt veel streepjes turen Maar als de kv positief is kan je er lijkt mij wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Voorzichtig gefeliciteerd dan maar? Succes.
oh wat zou dat leuk zijn!!! Dit word ons 4e kindje, (5e zwangerschap) Je zou denken dat ik het nu allemaal wel zou herkennen, niet dus hihi. Maar goed we wachten af, vanmorgen al behoorlijk misselijk. Gister 2 druppeltjes bloed verloren grrrrrr wat kan je lichaam toch raar doen.
vanmorgen weer een claerbleu test gedaan maar helaas negatief. Net alleen met afvegen heel licht verkleurd iets op het papier. Snap er helemaal niets meer van. Zit op dag 27 vandaag terwijl ik al maanden op 18 19 of 20 dagen zat. Vanmorgen ook weer gruwelijk misselijk tot bijna spugen toe. Ik snap het echt niet meer! Ik had het zo leuk gevonden!!!
Aaaah Lies, wat jammer dat ie negatief was vanochtend. Maar misschien is je hcg nog niet hoog genoeg voor de clearblue zoals mijn voorgangsters ook al screven, heb je niet nog een 2v5 in huis? Ik hoop dat het raak is....