Snap er niks meer van!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Dientje, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

    Ik ben 3 juni gestopt met de pil een week later heb ik mijn onttrekkingsbloeding gehad. Een paar dagen daarna had ik erg veel vruchtbaar slijm en de bekende steekjes in m'n onderbuik. Op dag 7 heb ik een positieve ovu test gehad de dagen daarna werd hij weer lichter. Ik doe 2x op een dag een ovu test. Nou geeft FF aan dat mijn eisprong op dag 13 is geweest. Denken jullie dat het gewoon klopt of heeft FF het ook wel eens fout?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 112d5b.jpg
      112d5b.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,7 KB
      Weergaven:
      16
  2. mieks

    mieks Fanatiek lid

    11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    FF weet het in elk geval niet zeker, vandaar het stippelkruis.

    Als je ovutest positief was springt je eitje 24 tot 48 uur later. Heb je nog en foto van je ovutest? Heb je altijd zo'n korte cycles? Op dag 7 al een posi ovutest is namelijk best vroeg ;)
     
  3. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Mieks,

    Voor zover ik weet heb ik nog nooit zo een vroege eisprong gehad. Ik dacht zelf dat het te maken had met het feit dat ik halverwege de pilstrip ben gestopt. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en rond de 15e mijn eisprong.

    Dit is een foto van de ovu test. De dagen erna (vandaag ook) waren ze allemaal lichter en bijna niet zichtbaar.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • foto-5.jpg
      foto-5.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      19
  4. Toto

    Toto Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Afgaande op hoe ovutesten er uit moeten zien, is deze nog net niet positief, maar voor mij zou dit een enorme knaller zijn, dus het kan wel.

    FF kan er ook wat moeite mee hebben om je ei te bepalen, omdat je niet vanaf CD1 bent gaan tempen. Hij mist dan wat historie zeg maar.
    Afgaande op je afscheiding en je temp zou ik zeggen ei op CD11
     
  5. mieks

    mieks Fanatiek lid

    11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Precies zo'n rare test als ik al 2x deze cyclus gehad heb! Mijn topic staat hier ook in het tempertuur gedeelte.
    Het is een beetje een pennenstreepje wat knalt.

    Heb je daarna geen testen meer gedaan? Zie dat je temp de laatste dagen mooi gestegen is, dus denk dat hij een paar dagen later echt positief dan zal zijn geweest ;)
     
  6. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Toto Dag 11 zou idd ook kunnen maar mijn ovu testen zijn de dagen erna allemaal heel licht geweest, dus dit was echt de knaller.

    @Mieks Vreemd he! De dagen erna heb ik ook 2x per dag een ovu test gedaan en ze waren allemaal veel lichter, je zag het streepje bijna niet. Daarom vindt ik het ook zo vreemd. Mijn temp stijgt nu idd dus je zou idd denken dat ik pas m'n ei heb gehad. Wel raar van die testen dan.
     
  7. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een update. Ik heb de positieve ovu test weggehaald en nu zegt FF dat mijn eisprong op dag 11 was. Denk dat het zo wel klopt. Nu is het afwachten :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Babke

    Babke VIP lid

    24 okt 2011
    5.895
    3
    0
    Roosendaal
    Ik zou die ovulatietest laten staan, want je piek was wel toen. Als je cyclus voorbij is, zal FF het vast wle goed gaan invullen hoor. De twijfel komt denk ik doordat je de eerste dagen mist. Het zou best kunnen dat je eitje misschien al op dat 7 gesprongen is. Door de pilstop kan je lichaam rare sprongen maken.

    Ik geloof trouwens dat ik met jouw kaartje me niet zou kunnen inhouden om een zwangerschapstest te doen ;)
     
  9. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Denk dat ik het even zo laat staan, ik zie het wel. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet inhouden om niet te testen hoor haha. Als m'n temperatuur morgen niet is gezakt doe ik meteen een test!
     
  10. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    en?
     
  11. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas is mijn temperatuur vandaag 36,8. Ik heb daarom niet getest. Het kan dat het morgen weer iets stijgt maar heb zelf het gevoel dat het langzaam gaat zakken en dat ik over een paar dagen gewoon ongi wordt :(
     
  12. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    En ja horrrrr.... gister avond ben ik helaas ongi geworden. M'n kaartje zag er veelbelovend uit maar helaas op naar ronde 2! Als ik het zo uitreken had ik dan idd mijn eisprong op dag 7 :$
     

Deel Deze Pagina