snap er niks meer van..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sellie, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sellie

    Sellie Lid

    8 mrt 2006
    78
    0
    0
    grote kans om zwanger te raken..

    Vlak voor die eisprong gemeenschap hebben en zaad dagenlang opsparen om op dat ene goede moment voor een krachtige zaadlozing te zorgen. Zaad zou sterker zijn...

    of

    elke of om de paar dagen gemeenschap hebben. .Zou de kans vergroten..

    Wat is het nou? Op verschillende internetsites, verschillende tegenstrijdige info!!
     
  2. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Bij een regelmatige cyclus van 28 dagen zou ik tussen de 10e en 17e dag je kans waarnemen ;)
    En dan om de dag :)
     
  3. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Pas op dat je er wel lol in blijft hebben,het moet natuurlijk wel een leuke bezigheid blijven ;)
     
  4. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Sellie,

    Volgens mij is het het beste om om de dag gemeenschap te hebben. Iedere dag is niet goed voor de kwaliteit van het sperma maar opsparen volgens mij ook niet hoor! Ik doe het in de periode omstreeks mijn eisprong om de dag ;) Volgens de info die ik heb ingewonnen is dat ht beste!

    Succes :D
     
  5. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Nog ff een toevoeging, ik sluit me aan bij Palmie!!! Het moet wel leuk blijven en geen verplichting!!!
     
  6. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Dat is helemaal waar!!!

    Wij proberen het ook om de dag te doen!
    En dan maar hopen dat het raak is! ;)

    X
     
  7. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    hi sellie,ik zou gewoon uitgaan van 2 a 3 keer in de week sex,sperma kan nog ongeveer 48 uur in leven blijven(soms wel tot 5 dagen,al komt dat weinig voor),dus je kan zwanger raken zonder dat je die dag sex hebt gehad.
    en wat die eisprong betreft,een eitje sterft heel snel af dus je moet er op tijd bij zijn,daarom hebben sommige mensen rond de eisprong elke dag sex.alhoewel de kwaliteit van het sperma wel iets minder is als je het elke dag zou doen.ik zou gewoon 2 a 3 keer aanhouden,dan heb je kans genoeg.
    liefs angela
     
  8. Sellie

    Sellie Lid

    8 mrt 2006
    78
    0
    0
    bedankt voor jullie snelle reacties.! helemaal top..
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wij zijn deze ronde vanaf dag 1 na het stoppen van het vloeien om de dag aan het klussen gegaan en hebben gezegd als 1 van ons een keer niet wil dan zeker niet, gelukkig is dit nog niet voorgekomen maar deze cyclus duurt nog tot minimaal de 28ste. we zien wel of dit zin heeft.

    zolang het klussen voor ons een feest blijft gaan we gewoon door, moet wel een fijn iets blijven en geen moetje
     
  10. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Hay Meiden,

    Het is idd niet goed om elke dag te gaan klussen. Is nergens voor nodig. Als je om de 2 a 3 dagen vrijt is dat voldoende (normaal gesproken). Elke dag is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Het zaadje van de man moet iets ondergaan waardoor het langer kan overleven in de zure omgeving van de vagina. Als de man elke dag een zaadlozing heeft, heeft het zaadje die behandeling niet, of niet helemaal, ondergaan waardoor het zaadje minder kans heeft te overleven.
    Zaad van 10 dagen oud bevat normaal gesproken bijna geen levende zaatjes meer. Nogmaals, dit is normaal gesproken. Het kan natuurlijk altijd dat de man een afwijking heeft waardoor bovenstaande niet op gaat maar daar moet je zeker niet meteen vanuit gaan. Hou het vooral leuk. Een zwangerschap is iets moois en leuks, maar de zwangerschap in stand brengen moet dat ook zijn!

    Heel veel succes allemaal!

    Liefs, Dasy
     
  11. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik zeg ook: om de dag! Het moet wel leuk blijven.
     
  12. Niet meer actief

    Gewoon om de dag is volgens mij ook het beste, en inderdaad het moet wel leuk blijven!
     
  13. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Vanaf dag 5 van mijn cyclus (ben gelukkig maar kort ongi) t/m dag 15 om de dag geklust! En nu maar afwachten of et zijn vruchten heeft afgeworpen! NOD 14 maart.

    Maar je moet er inderdaad wel samen behoefte aan hebben. Gelukkig was en is dat bij ons geen probleem geweest...

    Groetjes Mona
     
  14. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Hai Mona!

    Wat spannend weer he!? Mijn NOD is ook 14 maart dus we kunnen samen aftellen! Nog een paar dagen......

    Liefs, Dasy
     
  15. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Oei, wij hebben vanaf het eind van de ongi tot de eisprong bijna elke dag geklust :oops: en nu lees ik dat dat misschien niet zo goed is. Dan zal ik mijn lief wat moeten afremmen :oops: :oops: want die vindt het geweldig, dat proberen zwanger te worden :)

    liefs, panda
     
  16. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Wij 'klussen' inderdaad ook om de dag. Soms zit er zelfs 2 dagen tussen. Het moet inderdaad geen verplichting worden. Dan wordt het allemaal zo'n geforceerde boel :confused: !!! Zoals iedereen eigenlijk zegt: HET MOET WEL LEUK BLIJVEN :p !!!

    Succes allemaal!
     

Deel Deze Pagina