Voor mij geen kv testen meer! Gisteren een hele lichte streep en nu dit, binnen afleestijd! Ik heb ze altijd gebruikt maar ik vertrouw ze niet meer. Wat is volgens jullie een goede en goedkope zwangerschapstest?
Nou deze test geeft idd een belachelijke uitslag aan! Hiermee zou ik toch ff terug gaan naar de winkel hoor. Ik vind de testen van de trekpleister ook wel okee.
Tweeling haha ..Ik zou er ook even mee teruggaan. De tests van Zwanger en kids schijnen ook heel goed te zijn en ze zijn goedkoop
Heel herkenbaar. Heb ik nu ook al meerdere keren gehad. Meerdere op dit forum. Zo stom. Ben ook even klaar met kruidvat testen.
Ja het is echt een belachelijke uitslag. Ik ga een klacht indienen via de site. Ik zei idd ook al tegen mijn man we krijgen een drieling haha.. Het ene streepje zie je op de foto niet zo duidelijk maar bij de controle streep staat ook nog een dun lijntje. Ik ga eens even bij zwanger en kids kijken! De testen van kv zijn op nu en ik koop ze niet weer!
Gewoon geen kv testen meer gaan gebruiken. Die dingen kloppen van geen kanten meer blijkbaar. Al zo vaak dit soort testen voorbij zien komen. Toch zonde van het geld,al zijn ze maar 5 euro. Ik ben zeker geen liefhebber meer van deze testen!
Ik denk dat ze slechter zijn geworden doordat heel veel vrouwen tegenwoordig die KV-testen gebruiken. Dus sneller op uit de schappen, sneller nieuwe produceren in de fabriek zonder nog op de kwaliteit te letten.....En dan krijg je dit soort dingen die niet zouden mogen! Ik zie de laatste tijd steeds vaker van die rare KV-testen voorbij komen hier. Zowat bijna wekelijks.....
kv 2 voor 5 lijken echt slecht te worden zag ook al mensen met 3 streepjes ect. nou of het is een 3 ling hihi maar denk een fabrieksfout zou een nieuwe proberen..in ieder geval hoef je niet te turen voor een streep
KV zou ik ook niet meer doen, gaf vorige ronde een licht streepje terwijl ik diezelfde dag nog ongesteld werd! Heb deze ronde van Z&K midstream gebruik op 10 dpo en al een heel duidelijk streepje, zonder turen! Goede testen dus
Ja het wordt wel spannend zo hoor, gisteren kv test lichte streep en vandaag deze. Geen idee wat ik er nu van moet denken, alhoewel ik bang ben dat deze poging ook mislukt is. Heb iig geen testen meer thuis liggen dus nu verplicht afwachten haha. En ik bestel vanavond even testen van zwanger en kids! Bellanoa; gefelciiteerd!