Hoi allemaal, Ik zou eens met ovulatietesten mijn eisprong willen proberen vinden. Heb hier nog nooit ervaring mee gehad dus hoe werkt het? Ik was vanplan om ovulatietesten van action te ggaan halen aangezien ik er vrij positieve dingen over hoor, maar ik weet niet of ze die in belgië ook hebben. De zwangerschapstesten hebben ze hier maar ovu testen weet ik niet.. Maar dus mijn vragen ; Vroeger had ik een cyclus van 31-32 dagen, nu NA mijn implanon heb ik 2 dagen na het uithalen een bloeding gehad maar niet echt ongesteld, ik ben nu van 23 maart tot 26 maart (vandaag) ongesteld geweest. Wanneer moet ik nu beginnen testen in beide gevallen? (ik doe rond beide periode's die jullie zeggen want weet natuurlijk niet wanneer het ongeveer gaat zijn.. Moet je ovulatietesten ook smorgens doen? Wanneer weet je of ie positief is? gewoon twee even donkere streepjes?? Alvast bedankt voor jullie hulp
Testen hangt van de lengte van de cyclus af. je test is positief als je controle en test streep even donker zijn. Dan springt je ei tussen de 24-48 uur.
Oke dankjewel, want heb al berekeningen via internet gedaan maar er kwam iedere keer wat anders uit.. weet je toevallig iets over de action ovu testen? En of je het smorgens moet doen of niet?
Ik had action testen en die waren prima. Ik test rond 12 uur dat is het beste moment. Ochtend urine is sowieso onbetrouwbaar. Je kan ook 12 uur en 20 uur doen om verloopt te zien.
Ik heb ze al gekocht in België, ze staan gewoon naast de zwangerschapstesten! Niet testen met ochtendurine, en vanaf het moment dat ze oplopen, best 2 x per dag testen, anders zou het kunnen dat je je piek niet vindt.