Snap niks meer van mij lijf op het moment. Ben 5 dagen te vroeg ongi geworden ben het maar goed 2 dagen geweest. Vond het ook maar wat aan de donkere kant het bloed (was geen helder maar echt heel donker rood tegen zwart aan) Had de 14/ 15 dec ook al last van me tepels wat ik normaal bij me eisprong ook heb. Dus als ik uit tel zou ik rond de 15 me eisprong hebben gehad (wat ik gevoeld heb dan). De 18e ongi geworden zijn wel veel last van duizeligheid en na 2 dagen is het weer weg . En sinds vandaag krijg ik het gevoel alsof ik ongi moet worden Heb last van me borsten en licht ongi gevoel in me buik wat naar me lies trekt .De klachten die ik normaal zo,n 5 dagen voor me ongi zou krijgen. Beetje vreemd allemaal Had toch een normale cyclus de afgelopen 4 maanden. Faith
Ben je niet gewoon zwanger? Het klinkt alsof je een innestelingsbloeding hebt gehad namenlijk suc6! Wendy
oh faith, ik denk aan je, misschien toch goed nieuws ondanks alle moeilijke momenten van de afgelopen weken. groetjes Karin
Hoi, Nou had de 24e een testje gedaan negatief dus niet zwanger. Maar heb nog steeds pijnlijke borsten das wel heel gek Faith