Snapt iemand dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emma1995, 3 feb 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Oké het is een beetje een vaag verhaal maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    Even wat achtergond info: ik ben 23 over 2 maanden 24 en ik ben al een jaar bezig met mijn kinderwens. Er is pcos vastgesteld bij mij en endometriose. Natuurlijk als je pcos is je cyclys niet alijd even betrouwbaar. Mijne was de afgelopen tijd wel betrouwbaar maar wel erg lang altijd.
    Ik had 3 cyclussen van 60 dagen waar ik elke dag op cd46 een postiebe oculatietest had.

    Nou goed zoals altijd een week van te voren heb ik last van gevoelige borsten/ moodswings/ puisten/ slijmerige afscheiding en krampen. Dit keer had ik nergens last van. Cd 46 geen posieve ovulatietest. Getest met Cb/ action en sensitest. Alledrie negatief.

    Oké de volgende dag last van krampen en ik doe weer een test. De actiontest is negatief maar die sensitest is postief. Moet er wel bij zeggen dat het vrij geconcentreerde plas was want moest niet echt plassen.
    Ik drink wat en een paar uur later probeer ik het weer en ook sensitest negatief.
    Volgende dag voel weer krampen ik doe weer een test alleen mer sensitest die is negatief later doe ik hem nog een keer en dan lijkt ie ineens postief snap er niks meer van. Ik zal foto’s toevoegen. Ik zit mezelf nu heletijd af te vragen of ik nou wel of niet een ovulatie heb gehad.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Geen van de testen op de foto is positief. De teststreep is nergens even donker als de controlestreep. Je hebt dus nog geen LH-piek gehad (althans niet gevonden) en dus zeer waarschijnlijk ook geen eisprong.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Hier zit nog geen positieve test bij.

    Ben je dit keer pas begonnen op cd 46 of heb je ook eerder getest deze cyclus?
    En heb je na de 31e nog doorgetest??
     
  4. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113


    Oh ik vond die van de 30 de onderste wel
    Vrij donker eigenlijk.. die 31 is wel te betwijfelen. Maar die van de 30e was wel even donker zoals hij de vorige keer postief was. Maar ik zal wel even doortesten.
     
  5. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Die van de 30e de eerste was net zo donker als de vorige keer toen hij wel postief was.. maar idd de 31 was wel te betwijfelen. Ja had die dag erna nog getest maar was ook negatief en zat eig niet getest want was er klaar mee, maar ik zal vandaag dan maar weer proberen want voel nof steeds krampen sinds de 30e
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je er slimmer aan doet om vanaf cd 40 te gaan testen en niet pas vanaf dag 46 ;).
    Jammer dat je sinds 1-2 niet meer getest hebt want nu heb je misschien je piek gemist :)
     
  7. Signum

    Signum Actief lid

    21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    Helaas zit hier idd echt geen positieve bij!
     
  8. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
     

Deel Deze Pagina