tot hoeveel maanden had jullie baby last van kramp?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Nou de vraag zegt het al...
    Wanneer had jullie baby minder last van kramp..of was het over.
    Britt is nu 3mnd geweest maar heeft het nog steeds en het lijkt zelfs
    erger tezijn als er voor :cry:

    groetjes jantina
     
  2. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    na 2 maanden was het over.
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin heeft tot ze 8a 9 mnd was regelmatig last van hevige krampen gehad

    maar had zij lactose intolerantie (melksuiker allergie) dus als ze maar iets kreeg waar melk in verwerkt was, was het feest ( not dus)
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb ik hier ook Jantina (kom je ook overal tegen hè hier op t forum!) Ik weet niet hoe jullie dit de eerste 3 maanden hadden maar Justin had toen totaal géén last. En sinds die Friso voeding dus wel! Daarom nu de Kruidvat extra care gehaald.. En hoe is t poepen bij je uk? Bij Justin ook minder.. Hij moet er ook meer moeite voor doen. Voorheen 2 of zelfs 4 poepbroeken op n dag. Nu maar 1 om de dag of langer.. Zou dit niet door de osteopaat kunnen komen dat die darmen eerst van slag zijn ofzo?
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jørre is nu 8 weekjes en heeft er heel af en toe nog is last van
     
  6. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Zo rond de 3 maanden werd het minder.
     
  7. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Fabian heeft tot ongeveer 4 maanden ongeveer 16 uur per dag kramp gehad. Bij de een duurt het wat langer als bij de ander..
     
  8. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Tjees wat vreselijk :confused: arm kindje en arme jij....want je kan er zo weinig aan doen.
     
  9. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Tot 7 weken ongeveer.

    En dan rond 3 maanden nog een paar keer maar dat was omdat ik de melk moest mixen door al die verdikkingsmiddelen :(
    Er kwam teveel lucht in de melk,maar toen ik er mee stopte waren de krampjes ook voorbij.
     
  10. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bink heeft tot 2 maanden krampjes gehad...Nu heeft hij daar gelukkig geen last meer van.
     
  11. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    he Patroeschka, Ik gebruik idd ook friso maar dan wel de comfort..het blijft zo maar een beetje aantobben he met die kleintjes maar ze zullen best groot worden;)
    Britt gebruikt de friso nou 5 weken en nu zins een week heeft ze ineens weer kramp en das zo zielig.
    Maar wat dus ook het gekke is... ze heeft het veel erger op de dagen dat ik werk en ze dus bij de oppas is. Ze drinkt er goed....heel rustig en ze maakt de voeding echt het zelfde als mij klaar.
    Maar ze wil er niet slapen...en ik denk soms dat die kramp veroorzaakt word op het moment dat ze een beetje ontregeld raakt...daar gaat het net weer even anders als thuis en opa en oma zijn heel druk.

    groetjes jantina
     
  12. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier duurde het tot vorige week ongeveer. 4,5 maand dus en nog durf ik niet met zekerheid te zeggen dat ze echt wegblijven. Ik hoop van wel. Zij (en ik) werden er gek van, van die krampjes. Hoop nu alleen niet dat als we hapjes gaan geven over een maand dat het weer terug kom.t
     
  13. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Gelukkig heeft mijn dochtertje bijna geen last van krampjes.
    We zijn nu begonnen met fruithapje en dat ging na 1 avond enorme kramp gelukkig goed.
    Vind het zo zielig voor haar als ze zo'n pijn heeft en je er zo weinig aan kunt doen.
     
  14. christina

    christina Niet meer actief

    he Jantina,
    Om de reden van de krampjes ben ik naar de osteopaat gegaan, en sinds de 1ste behandeling nooit meer krampjes gehad!
     
  15. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan heeft af en toe nog steeds last van krampen :(
     
  16. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Bij Olivier is het ook sinds een paar weken over. Dus in totaal de eerste 2 maanden heeft hij er last van gehad.
     
  17. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik zou het niet meer weten, wel lang iig. Volgens mij heeft ze het altijd af en toe gehouden, maar niet zo veel als in het begin (nou ja eerste paar weken sliep ze bijna alleen na een week of 3 a 4 begon de pret). En nu met de bijvoeding is het weer raak. Ze raakt er ook van verstopt. Ik ben nu weer gestopt (voor de 3e keer) met bijvoeden. Blijkbaar heeft Inge gevoelige darmen, dus ik denk niet dat zij een goede maatstaaf is.
     
  18. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    na een week of 10 ging het over toen we al zijn flesjes zijn gaan maken met venkelthee ipv water, toen was het binnen 1,5 dag over!
    na 4 maanden zijn we gestopt met venkelthee, de krampjes zijn niet meer teruggekomen
     
  19. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja ik moet zeggen dat het niet een van de leukste periodes is geweest. Wij zijn naar een osteopaat geweest waar hij nog steeds onder behandeling is. En het is gelukkig helemaal over.
     

Deel Deze Pagina