Snoozebaby draagwieg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kwabbernoot, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Heeft iemand deze gehad? En hoe beviel hij?? Past hij op zo'n gewone wiegstandaart, buigt hij dan niet?

    Ben benieuwd, vind hem zo leuk!:D
     
  2. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Niemand????????
     
  3. Poppe

    Poppe Bekend lid

    3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb hem gekocht voor baby 2, maar nog niet in gebruik, dus kan niet zo goed je vragen beantwoorden.

    Hij is wel heel mooi inderdaad, mocht je hem nog niet in het echt gezien hebben.

    Hij moet zeker wel op de typische standaard kunnen, die hebben ook altijd wel iets onderlangs zitten dat het ondersteunt, zoals op de plaatjes hieronder te zien is:

    Standaard | Leipold Draagwieg Kap | Baby-Dump
     
  4. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Jeeeeee ben iig blij dat ik niet de enige ben die hem mooi vind!! Begon al aan mijn inschattingsvermogen te twijfelen:)

    Er kan dus wel een gewone standaart onder, dat is mooi! Ik denk dat ik hem toch koop. Ik heb hier ook een snoozebaby boxkleed voor de jongste en hij is er nogsteeds weg van(bijna 9 maanden). Hij kruipt de hele kamer door, trekt zich op, altijd druk. Maar als hij dat kleed ziet kan hij zo een kwartier frummelen aan de labeltjes:D En het blijft ook zo netjes.

    Verder niemand? Waarom hebben jullie hier dan niet voor gekozen?? En waar wel voor?
     
  5. Poppe

    Poppe Bekend lid

    3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook het boxkleed! Die heb ik al sinds de 1e er is, en blijft heel mooi inderdaad!

    Ik DENK dat niet zo veel mensen reageren / hem hebben, omdat sowieso niet veel mensen een mozes mandje hebben (welke dan ook), omdat het toch een beetje een extra - niet noodzakelijke - gadget is, en als je er een standaard en wat beddegoed bij wilt, ben je toch aardig wat geld kwijt. En de baby past er weer wat korter in dan in een rechte 40x80 wieg, dus het is echt een beetje schattige luxe. En in een (r)echte wieg heb je een echte matras, hierin ligt toch een wat dunner matje, dus het is meer voor 'erbij'. En áls mensen dan een mozes mandje hebben, misschien net niet deze. Hij is ook nog niet zo lang op de markt.

    Ga je hem gebruiken voor 's nachts op de slaapkamer en/of voor overdag in de woonkamer? Bij mij is het niet voor 's nachts (heb ook nog een rechte houten spijlenwieg), maar alleen voor overdag beneden. Ik zet deze mand in de box en niet op een standaard, omdat ik ook al een kind heb rondlopen... ben bang dat ze hem misschien per ongeluk omtrekt aan de rand, in poging de baby te bekijken... Wel jammer want ik vind het ook prachtig staan op zo'n standaard... Omdat jij ook een kleintje hebt rondkruipen/lopen misschien ook waard om even te overwegen of je rekening moet houden met omtrekken... of dat je er gewoon altijd wel op kunt letten, of dat de standaard bv. alleen voor de slaapkamer is en beneden in de box...

    Mocht het alléén voor de slaapkamer zijn, raad ik aan om voor een recht houten wiegje met een echt matras te gaan, dit idee: TWF | Wiegen | Baby-Dump

    Kost ongeveer even veel als een mozes + standaard.
     
  6. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Is dat beter? Ik vind dat wiegje zoooo schattig.. Wil hem gebruiken voor naast ons bed idd en in de box, sleep je toch makkelijker mee. Maar het is ook wel een idee om hem aan mijn schoonouders te vragen voor erbij(die willen geloof ik graag een groot cadeau geven) of aan meerdere mensen bonnen voor dit mozeswiegje. Het lijkt me ook handig als je weg gaat, dan kan je dit makkelijk meenemen en heb je een vertrouwd plekje om te slapen.
     

Deel Deze Pagina