sollicitatie gesprek

Discussie in 'De lounge' gestart door Aquarius, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Het regionaal blaadje heeft mijn advertentie een week te vroeg geplaatst.
    Nu heb ik dus niet na kunnen denken over de vragen die ik moet stellen aan deze vrouwen.
    Hebben jullie ervaring of suggesties.
    Ik heb gevraagd voor een hulp in de huishouding die betrouwbaar moet zijn aangezien ik gewoon werken ben dan.
    Suggesties??
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    -welke dagen ben je beschikbaar?
    -wat wil je verdienen per uur?
    -gebonden aan schoolvakanties (onze hulp gaat in
    de zomer 6 weken op vakantie nl)
    -eventueel referenties aanwezig?

    Je kunt vanalles vragen maar het moet simpelweg gewoon klikken. Met onze hulp klikte het ook meteen en het gaat al 1,5 jaar geweldig!

    Succes
     
  3. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat je ook kunt vragen is wat voor poetsers ze zijn. Zoeken ze een werkadres waar ze het hele huis in een halve dag onder handen nemen (met de franse slag dus eigenlijk) of waar ze iedere week een ander deel van het huis aanpakken. Dus bijvoorbeeld de badkamer.
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    referenties vind ik wel belangrijk, kun je altijd nagaan wat voor persoon het is....maar het is ook belangrijk dat het klikt....zegt je gevoel nee.....dan moet je het ook niet doen...succes

    agnes
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hahaha, wij roepen al 6 jaar dat we een werkster willen, alleen vergeten we een belangrijke actie...
    Het zoeken ernaar! Nu sinds een paar maanden heb ik een briefje van het supermarktbord meegenomen naar huis. Nog steeds niet gebeld, laffaard die ik ben. Wie weet over een paar jaar, durf ik er misschien wel eentje te bellen.

    Tot die tijd, zelf maar weer schoonmaken... Gelukkig heb ik een zeer bedreven man die ook absoluut niet te bang is om de stofzuiger te pakken of de badkamer te soppen. Uit zichzelf ook nog.

    Groetjes van Kiki
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Referenties! Ook als het klikt.....!
     

Deel Deze Pagina