Something old, something new, something borrowed, something blue

Discussie in 'De lounge' gestart door Poolvos, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    ...orginele ideeën?

    Mijn allerbeste vriendinnetje gaat trouwen - en het concept something old/new/borrowed&blue vind ik ontzettend leuk. Tegelijkertijd ben ik vrij inspiratieloos.
    Online vind je vooral super traditionele dingen (een kousenbandje blauw, een zakdoek geleend, enz). SAAI!

    Help! ;)
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Die kousenband is misschien niet origineel maar in mijn ogen hoort die echte bij de old, new, borrowd, blue of nog sterker zonder die kousenband is het rijtje gewoon niet compleet.
     
    Zulema, Ysabella, Fuddey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik weet ‘t niet. Misschien dat ik er uit pure inspiratieloosheid op uit kom. Want blauwe nagellak of sieraden gaat het zeker niet worden. Maar het zou niet mijn eerste keuze zijn.. ik wil juist wat originelers.

    Ik merk trouwens dat ik juist de “blue” super lastig vind.. de rest kan ik nog wel wat van maken.
     
  4. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.174
    113
    Ik had een blauwe kousenband die al heel oud was (dus twee vliegen in 1 klap), een geleende hoepel, en een nieuwe ketting. Heel leuk in die tijd waren parelkettingen nog in, maar die vond ik zo oubollig. Ik had prachtige witte zoetwaterparels, onregelmatiger gevormd dan echte en daar door juist mooier. Met bijpassende armband.
     
    GossipGirlxoxo en Poolvos vinden dit leuk.
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    O ik vind die kouseband juist hopeloos ouderwets.
    Something blue zou ik in mn bruidsboeket laten terugkomen.
     
    EdN en Poolvos vinden dit leuk.
  6. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik had als nieuw mijn jurk, schoenen en juwelen.
    Iets blauw: mijn juwelen waren blauw en in mijn schoenen zat ook een blauw accent.
    Iets ouds en geleend: een uurwerk van mijn plusmama geleend wat nog van haar grootmoeder was.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  7. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Moet het iets zijn wat ze persé die dag moet gebruiken?

    Je kunt haar ook een mooie zakdoek geven met in (licht)blauw geborduurd hun namen en trouwdatum. Of als je geld hebt, een sieraad van Tiffany & Co. Dat blauwe doosje met inhoud is een prachtige something blue ;)
     
    GossipGirlxoxo, Bailey07 en Poolvos vinden dit leuk.
  8. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Ik had een blauwe onderbroek, want serieus zo een leuk setje die je bij de bruidswinkel koopt zijn a duur en b zitten toch vaak net niet zo lekker. Dus een blauwe onderbroek gekregen en dan geen string maar echt een tent! Ben er nog nooit zo blij mee geweest
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.109
    113
    Vrouw
    Envelop van de belastingdienst is blauw :p

    Rol mentos voor de frisse kus is ook blauw
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  10. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Gefeliciteerd; nu zijn jullie fiscaal partners! :cool:

    serieus veel goede ideeën meiden!!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.109
    113
    Vrouw
    Haha yep dat was wel het idee achter dé blauwe envelop hahahaha
     
  12. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.631
    10.530
    113
  13. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Ik leende een paar oorbellen van een vriendin. De afspraak is al jaren dat als zij onverwacht komt te overlijden ik ze krijg . Klinkt nu heel luguber. Heb van de jurk van mijn moeder een eigen jurk gemaakt. Dus dat was old en new samen. Something blue vond ik een drama, uiteindelijk in de binding van het boeket gebruikt.

    Een vriendin vond mijn trouwschoenen fantastisch, die heeft ze voor haar bruiloft geleend. Ook mijn sluier, overrok en haarsieraden zijn al uitgeleend voor bruiloften. Vind het altijd leuk als something borrowed van een vriendin komt.
     

Deel Deze Pagina