soms is consequent zijn zo moeilijk

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mama aes, 8 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    Bedankt allemaal voor jullie mening.
    Ze moet er inderdaad zelf voor sparen.
    Maar vind het soms zo moeilijk om zo hard te zijn. Ben ik niet zo goed in.
    Maar weet dat het nodig is. En ik weet dat het ook veel beter voor haar is.
     
    Caithy vindt dit leuk.
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.936
    15.245
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik begrijp je wel want die telefoon is min of meer een must have op het VO.
    Dochter zit ook in de brugklas en gebruikt het Magister ook gretig, huiswerk, rooster, uitval, maar docenten zetten ook bijlagen van een proefwerk in het Magister, nu kan ze dit ook doen via de IPad maar is dan weer omslachtig.
    Hier is die pas ook kapot gevallen, ze had een bumper aan de achterkant en zo’n extra glas aan de voorkant en het glas is heel maar heel het beeld is weg, echt zo lullig. Nu heeft ze een oude telefoon van haar vader gekregen en daar is ze ook over aan het klagen maar ze mag het er nu even mee doen. Simkaart overgezet en ze kan er mee werken, de batterij is wel snel leeg maar ook zij krijgt niet 123 een nieuwe telefoon. Dure decembermaand en ze is binnenkort jarig en vraagt dan aan familie geld en wat ze dan nog nodig heeft willen wij dan bij leggen maar ook niet meer dan 50 euro. Ze krijgt al genoeg andere mooie cadeaus voor haar verjaardag van ons maar geen telefoon hihi
    Onze dochter kan er niets aan doen omdat alles er al op zat om hem te beschermen maar jouw dochter heeft gewoon niet geluisterd en dan zou ik echt mijn poot stijf houden. Misschien heb je ergens nog een ander oud toestel. Wij hebben er best wat liggen in huis, zijn niet modern maar wat boeit het ;)
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Ik zou niet meteen een supernieuwe voor haar kopen, maar wel samen even naar de opties kijken voor een andere. Ik denk dat ze nu al wel geleerd heeft. En mijn schermen heb ik ook altijd binnen 1 jaar kapot. Ben gewoon een enorme kluns met die dingen.
     
  4. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Ik zou het zelfde als jou zijn en het erg moeilijk vinden om er niet aan toe te geven. Maar nu heb ik een man die daar anders in staat en dat onze zoon dan echt pech heeft maar ik zou zo een nieuwe telefoon kopen terwijl ik echt wel weet dat het niet de juiste manier is maar ik heb geen ruggengraat :roflmao::rolleyes::oops:

    En anders wel nieuwe telefoon kopen en dat ze het terug moet betalen want ja een puber kan natuurlijk niet lang zonder telefoon. :p
     
  5. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Hier wilde zoon ook geen hoesje, maar vette pech voor hem. Over sommige dingen ga ik niet eens in discussie. Dit is het, take it or leave it. Nou, toen was een hoesje opeens geen probleem meer.

    Ik zou hem zelf een nieuwe telefoon laten kopen.
     
  6. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ja dit.
     

Deel Deze Pagina