de laatste paar dagen voelt het soms echt als een baksteen in mijn onderbuik.. het gevoel wordt versterkt vooral als ik ga staan of lopen.. wie heeft dit nog meer ?
ja dat is maar goed ook.. dat het zwaarder wordt! moet maandag toch naar de verloskundige , zal haar wel ff vragen , zit me toch niet lekker.. @ Ddebbyy , leuke site over je kleine meid !
heb ik ook wel eens, alsof er een elastiek keihard aan wordt getrokken in je onderbuik. zijn harde buiken, weet niet of je hetzelfde gevoel hebt?
Ja, dat baksteen gevoel heb ik ook, erg vervelend, soms als ik ga staan heb ik meteen het gevoel dat ik moet plassen, en tijdens lopen heb ik soms dat gevoel ook Dat gevoel van een elastiek om je buik ken ik ook, zijn dat nou harde buiken?
Je kindje wordt ook groter en zwaarder en het is niet zo gek dat hij/zij soms ergens tegenaan drukt. Je hoeft je daar echt geen zorgen over te maken.
Dat baksteen-gevoel is bij mij wel echt wat anders dan een harde buik. Bij dat baksteengevoel heb ik gewoon meer het idee dat ze overdwars ligt met haar ruggetje naar de baarmoedermond toe... Dan drukt het gewoon harder op de boel daar beneden. Die harde buiken heb ik soms ook, maar dat zit niet altijd precies op dezelfde plek. Zal wel afhankelijk zijn van hoe die kruimel er precies bij ligt.
jep dat herken ik ook als je bijv opstaat en loopt dan voel ik echt druk op de onderbuik .......wil dan het liefst weer gaan zitten of liggen
ik herken het gevoel ook. heel vervelend. heb het niet altijd, vaak een aantal dagen achter elkaar. heb dan ook het gevoel vaker te moeten plassen, meer druk op mijn blaas te hebben. misschien komt het doordat het kindje zwaarder word en dit de banden doet uitrekken?
vanmmidag bij de verloskundige geweest en had al aangegeven dat ik last had van een soort ''baksteengevoel'' en ze zei nadat ze me had onderzocht , dat het harde buiken zijn.. dus vandaar dat gevoel bij mij , ja het wordt natuurlijk groter en zwaarder..
Hallo, ik heb hier dus inderdaad ook last van, heb vandaag ook mijn vk gebeld. schijnt dus inderdaad harde buiken te zijn, maar kan dit dus geen kwaad? Ze zei dat je dan ook moet proberen om even rust te houden en je buik te ontspannen. Word er zo onzeker van...... maar zal dr wel bij horen. groetjes, maria
heb ik ook last van en lig dus ook steeds lekker even op bed, zal inderdaad wel de zwaarte zijn en missschien bij mij al aan het indalen