sonja bakker

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik weet dat er hier vele met sonja bakker zijn afgevallen. Ik ben zelf ook met 1 boek 20 kilo lichter geworden. Maar na de 3e zwangerschap heb ik nog het een en ander eraan zitten en wil toch nog wat kwijt. Welke sonja bakker boek heb jij gebruikt en hoeveel ben je er mee afgevallen in hoeveel tijd?

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Ik doe ook aan Sonja Bakker en krijg nu in mijn derde week veel recepten uit het boek '' Verleg je grenzen met Sonja en Rik '' .. enorm lekkere recepten ...

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Het eerste boek zo'n 10 kilo afgevallen in 9 weken tijd..

Moet er nu nog zo'n 5, maar die blijven gewoon plakken helaas;)

4. liebrando

zo dat is snel! heb je je er echt strikt aangehouden of dingen veranderd in het menu?

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier ook met het eerste boek 30 kilo afgevallen! (1 jaar over gedaan)

Nu ga ik maandag met boek 2 beginnen! Er moeten weer wat kilo's af helaas ...

6. liebrando

wow!!!! 30 kilo ik vind 20 kilo in 3 maanden al enorm veel.

Heb je je strikt aan alles gehouden?

7. Leliana

Leliana Niet meer actief

Het eerste half jaar heb ik me strikt aan de regels gehouden! Het 2e half jaar nam ik steeds vaker (af en toe ;) ) iets lekkers, zoals in het weekend!
    Ik had ook geen jojo effect meer .. mijn gewicht bleef aardig stabiel!
    Helaas heeft de zwangerschap roet in het eten gegooid.. :D

Ik moet nu minimaal 10 kilo kwijt .. het liefst nog 20 kilo! :)

8. liebrando

zo is het hier ook gegaan, hoe meer ik afviel hoe makkelijker ik werd. Ik heb het er nog niet aanzitten hoor maar als ik zo doorga komt het er vast wel aan te zitten, en ik moet nog zo 12 kilo. Heb al paar pogingen gedaan maar steeds val ik weer in me oude ritme vandaar dat ik toch sonja bakker maar weer wil gaan proberen. ben alleen nieuwsgierig naar de verschillende boeken met kilo's!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb er ook aan zitten denken om dit misschien weer te gaan doen...
    maar ik heb het een aantal jaar terug gedaan en ik werd er gewoon hartstikke beroerd van op een gegeven moment... Vond het toch wel erg weinig...
    Misschien dat ik het dan ga doen maar dan iets extra's erbij pak ofzo... (natuurlijk wel gezond :p )

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier 3 jaar terug zo'n 20 kilo's kwijt geraakt met het 1e boek van sonja... dat heb ik in 3 maanden tijd gedaan, en dan erg strikt naar het menu gekeken...

Nu helaas naar hormoonbehandelingen 5 kilo eraan.. Mijn broer wil ook afvallen, dus ga hem helpen... Dus ga weer wat weekjes sonja'en... ;)

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik heb t boek, bereik je ideale gewicht (dacht ik)

daar staan weekmenus in. De eerste 6 weken precies aangehouden. En was 5 kilo kwijt (ik hoefde niet zoveel dus dan gaat t langzamer) daarna weer begonnen met de eerste week en wat meer naar eigen inzicht. Dus wel de hoeveelheden aangehouden, maar bv andere combinaties gepakt.
    Ook weer gewone avondeten recepten gemaakt, maar met sla en de portie normaal gehouden.
    Veel gevarieerd zoals ze adviseerd en hiermee viel ik prima af. Het boek ernaast als steun en lijstjes wat t "beste" was

Uiteindelijk 8 kilo kwijt,,,,,echter nu zwanger hihi dus tsja na de bevalling gaan we weer opnieuw beginnen:D

12. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    De eerste 3 weken echt aan gehouden, maar daarna avondeten wel eens gewisseld of me gewoon aan de hoeveelheid gehouden. Ging prima, eerste week enorme honger (ik vrat ook echt de hele dag door:)) maar daarna ging het prima! Ook nu ik weer wat meer eet blijven die kilo's eraf gelukkig!

13. liebrando

wat goed zeg! ik hoop er nog 12 vanaf te krijgen alles wat extra is is alleen maar mooi meegenomen haha.....

14. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Ik heb het eerste boek gebruikt, ben in 10 weken, 9 kilo afgevallen
    dit was met 1 uur wii fit per dag en 3 uur zwemmen per week.

Aan de menu's kon ik mij niet houden i.v.m onregelmatige diensten.
    ik combineerde soms andere dagen met elkaar, was maar net wat mij het beste uit kwam.
    Maar het heeft wel geholpen.
    helaas ben ik kort daarna gestopt met roken en weeg nu 5 kilo meer dan toen ik begon met afvallen.

Gelukkig nu van het roken af en ben net weer begonnen met afvallen, even weer mijn wintervoorraad verbranden :D

Deel Deze Pagina