Sony Ericsson Vivaz

Discussie in 'De lounge' gestart door Edge, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wie heeft deze telefoon en hoe bevalt ie?

Ik vind 'm erg gaaf, maar heb nog nooit een Sony Ericsson gehad haha. Ik hoop dat er iemand ervaring mee heeft en deze wilt delen! :D

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.145
    8.113
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Sony Ericsson is samen met Nokia 1 van de beste merken kwa mobiele telefoons.

Ik ben alleen nooit zo happig op pas uitgebrachte telefoons. Ik wacht liever 6 maanden na lancering, dan komen namelijk de 2e series uit waar de eventuele kinderziektes zijn gehaald.

Ik heb een SE C905, het enige waar ik me aan stoor is dat er zoveel software in zit dat het kelerelang duurt voor hij aan is.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hij is nu bijna 2 maanden uit geloof ik. Ik snap wat je bedoelt. Er komt ook een vivaz pro, met een uitschuiftoetsenbord. Alleen houd ik niet zo van uitklapbare dingen op een telefoon. Ik heb ook zitten denken aan een iPhone, maar ik vind dat ding erg duur, dus zoek ik een alternatief. Volgens mij werkt de camera van de vivaz erg goed en daar ben ik toch wel naar op zoek. Telefoon heb ik eigenlijk sneller bij de hand dan mijn camera en zeker met mijn ukje is het dan erg fijn als ik dan een leuke foto kan maken.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.145
    8.113
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    klopt, alleen is het met een touchscreen telefoon lastig fotos maken, als je namelijk op t scherm drukt moet je je tel stil zien te houden, en das lastig met 1 a 1,5 hand.

ik heb mijne ook voor de camera gekocht ondanks dat ik een spiegelreflexcamera heb, deze is makkelijker mee te nemen en heb em altijd bij me, ook een 8.1 MP.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Daar zit ook wat in, dat merk ik met de iphone ook (mijn vriend heeft die), maar aan de andere kant heb je dat ook als je op het knopje drukt van een (andere) telefoon. Aaah ik vind het echt lastig (kiezen is sowieso al een crime voor mij....weegschaaltje die ik ben...)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.145
    8.113
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    knopje is toch anders. Mijne draai je bijvoorbeeld en dan zit het knopje gewoon bovenop net als een camera.

met touch is het vaak zo dat het knopje op je scherm in het midden zit, als je dan wilt drukken en je hebt je tel gewoon vast kom je er met je duim net net bij waardoor je met 1 hand drukt en je tel met 1 hand maar vasthoud, dat had ik tenminste:p

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Daar heb je een punt. Nou zie ik trouwens dat ie een knopje aan de zijkant heeft waar een cameraatje bij staat. Denk dus dat je niet per se op het scherm hoeft te klikken. Ach, ik heb nog even de tijd om te bedenken wat ik wil :p.

8. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Ik heb sinds een paar weken de Vivaz en ik moest er wel even aan wennen. Dat met het maken van foto's gaat gewoon met een knopje aan de zijkant van de telefoon, dus niks geen 'gebibber'. (er zit overigens ook een beeldstabilisator op..) Ik moest erg wennen aan het touchscreen en dan met name het smsen met het qwerty toetsenbord wat dus in touchscreen vorm is. Maar het voordeel is wel weer dat ik geen smsjes meer onder het autorijden kan versturen...Dus geen gevaar meer op de weg.
    Al met al, leuk telefoontje hoor. (alhoewel de jongeman van de klantenservice van Vodafone me de blackberry aanraadde, omdat hij er zelf ook een had....HUH?!?!)

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Telefoontje ziet er netjes uit alleen het toutchscreen gebeuren vind ik zooooo irritant word er zo panische van, wat devilschase zegt klopt, nokia en SE zijn de beste telefoons, ben zel altijd voor de SE gegaan maar dit jaar heb ik een Nokia .. Heb ooit een LG Vieuwty gehad maar die is na twee maanden weer weg gegaan ... En @Marg1981 ik heb juist met een toutchscreen telefoon dat ik ongewenste smsjes ga versturen ... Maar goed ieder zijn ding..

Nu heb ik zelf de Nokia N97 met uitschuifbaar toetsenbord en je kan hem ( als je wilt ) gebruiken met toutchscreen, maar die staat hier uit ;)

Bekijk bijlage 69498

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.093
    1.789
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb nu ook de SE C905, echt een heerlijk toestel!
    Ik heb dit toestel bewust gekozen voor de camera... hoe graag ik ook de Iphone zou willen (ben een echte Apple fan 8)) die heeft toch niet zo'n mooie camera als de Cyber-shot collectie van SE.
    Hiervoor ook een SE Cyber-Shot en nooit problemen mee gehad... Zodra ik een nieuw toestel mag wordt het weer een SE.

Is de Vivaz die met hd camera? Die zou ik wel graag willen ;)

11. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik heb de sony ericsson vidaz bevalt mij prima :D

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.145
    8.113
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die n97 mini wil ik zooooo graag:(

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahah ik twijfel juist tussen deze twee telefoons......
    Ben er nog niet helemaal uit. Maar zou wel graag zsm een nieuwe willen want mijn katten hebben m'n oplader gesloopt....nou ja!!

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het is toch de N97 geworden hahaha:D

Deel Deze Pagina