Spa middag met dochter (4,5 jaar)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rizzoli, 26 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.315
    807
    113
    Graag zou ik een spa middag willen doen met mijn dochter van 4,5.
    Ik denk zelf aan een voetenbadje en een maskertje, komkommerschijfjes op de ogen, voetmassage en dat soort dingen.

    Maar als ik google op bruistabletten voor voetenbadjes en maskers, dan staat er vaak bij, buiten bereik van kinderen houden of niet geschikt voor de kinderhuid.

    Enig idee waar ik dit kan kopen wat wel geschikt is voor haar huidje?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb vorig jaar van die dierenmaskers gekocht bij de Hema. Onze dochter was toen net 4 en vond dat helemaal geweldig. Zij heeft geen last gehad van de huid daarna.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Maskertje kan je zelf maken met natuurlijke producten. Even Googlen, de bruistabletten zou ik gewoon gebruiken hoor. Kan geen kwaad om ze een keer te gebruiken, zolang ze geen gevoelige huid heeft gewoon doen.
     
  4. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.315
    807
    113
    Hema vermeld dus expliciet erbij dat het niet door kinderen gebruikt mag worden. Daar ben ik dus een beetje huiverig voor. Wat als ze wel een reactie op haar huid krijgt.
     
  5. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Ik zou dan kijken naar de producten van Lush. Zij hebben vaak ook voor kinderen :)
     
  6. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Heb ik vorig jaar naar opgelet. Nu zag ik wel op de site dat die dierenmaskers er niet meer zijn
     
  7. LesGra

    LesGra Bekend lid

    2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ontaarde moeder hier, ik heb een dochter met een zeer eczeemgevoelige huid en aardbeienvlek in het gezicht. (Dus extra dunne huid)
    Zij gebruikt wel eens mijn maskers, van die peel off dingen kruidvat eigen merk vindt ze fantastisch. Glitter maskers en prinsessenmaskers die we ooit in Amerika hadden gekocht.
    Doet haar huid het prima op hoor, lekker babyhuidje erna.

    Qua voetenbad, geen idee.. misschien alleen lekker inscrubben ofzo? Lekker verzorgen met een voetenbalsem en daarna nagellakken?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.535
    1.885
    113
    Hier hebben de maskers ook nooit kwaad gedaan bij m'n dochter. Maar een masker van honing en banaan is ook heerlijk.
    Voetenbadje kan je ook wat conditioner in doen, dat is ook lekker zacht en minder rommel.
     
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zou zelf met haar samen een maskertje maken heb je meteen een leuke extra activiteit samen en duurt het spa middagje weer een kwartiertje langer.
     

Deel Deze Pagina