spacescooter junior of grotere?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door PinkMonkey, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkMonkey

    PinkMonkey Niet meer actief

    Hallo,
    Ik wil voor mijn dochter een spacescooter kopen. Ze is 6 dus kan in principe de junior aanschaffen van 4-8 jaar. Maar ik vraag e af of de grotere ook al geschikt zal zijn? Ze is niet klein voor haar leeftijd en vind het ook zonde als ze zo uit e junior is gegroeid. Weet iemand of je met 6 jaar ook op de grotere versie kan?

    Bedankt!
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Mijn dochtertje kreeg vorig jaar met sinterklaas de grote versie. Ze was toen net 7 en ging gelijk al prima. We hebben ook nog de juniorversie voor de jongste, maar die zou ik niet kopen. Die is echt wel veel kleiner.
     
  3. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Mijn kinderen hebben allebei met hun 6e verjaardag een grote spacescooter gekregen van hun tante en dat ging meteen goed. En dat terwijl mijn kinderen vrij klein voor hun leeftijd zijn. Zo'n kleintje hebben ze wel eens uitgeprobeerd bij vriendjes, maar zelfs in de hoogste stand, was die nog vrij klein.
     
  4. manoontje

    manoontje Bekend lid

    13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Mijn zoontje was 6 toen hij de grotere spacescooter kreeg, en hij is behoorlijk klein voor zijn leeftijd, maar het ging prima. Denk dat de kleine echt zonde van je geld gaat zijn.
     
  5. Evvie

    Evvie Fanatiek lid

    13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Min dochter is klein en kreeg voor haar 7e verjaardag de grote space scooter. Ging prima!
     
  6. JJ1980

    JJ1980 Niet meer actief

    Ik zou voor de grote gaan. Mijn zoon had de kleine van 5 tot 6,5 jaar. Toen kon hij de grote goed onder controle houden.
     
  7. Nana01

    Nana01 Actief lid

    30 jul 2016
    218
    66
    28
    Hier vorige maand met haar 6e verjaardag ook de grote. Gaat prima!
     
  8. ziezo

    ziezo Bekend lid

    2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Mijn zoontje van 6 heeft vorige week de grote versie gekocht en dit gaat prima.
    Het stuur is op hoogte aan te passen
     
  9. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Ik zou idd voor de grote gaan.
    Mijn oudste kreeg met haar 5e verjaardag de grote versie en dat ging prima. Onze jongste vond het ook heel interessant, maar haar lukte het niet om op de grote te gaan, omdat ze de kracht niet had om de step helemaal naar beneden te duwen. Voor haar hebben we dan 2ehands de kleine versie gekocht. Maar zij is 3,5 :) En ze scheurt er op weg.
    Dus voor 6 jaar is die kleine echt zonde van het geld.
     
  10. Smikkel

    Smikkel Actief lid

    25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    De grote!

    Dochter van 5 jaar, geen groot meisje, heeft laatst op haar verjaardag de grote gekregen. Ik dacht eerst wel dat dat ding veel te groot voor haar zou zijn. Maar ze kon er direct toch goed op en ze gaat nu als een speer...
     
  11. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Onze dochter was bijna 9 toen ze een spacescooter kreeg. Zij heeft de grote en ze is zelf 123cm. Gaat prima, eerder reed ze al rond op de spacescooter van een vriendinnetje.
     
  12. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.989
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    De grote...
     

Deel Deze Pagina