Ik heb eigenlijk niet echt een probleem of een vraag maar ben wel benieuwd of er meer zijn hier die niet weten wanneer hun NOD is? Ik heb vandaag mijn mirena spiraal laten verwijderen en heb al een tijdje niet meer gevloeid dus geen idee waar ik in mijn cyclus zit. Misschien heb ik mijn ei net gehad of morgen of over een week........ De vorige keer had ik 4 weken na het verwijderen van mijn spriaal een posi test in handen, dus ik ben nu ook van plan over 4 weken te testen als ik niet ongi word tussentijds natuurlijk. Hoe dan ook, ik vind het ontzettend spannend, juist ook door die onzekerheid De komende weken gaan we minimaal om de dag klussen dus haha
kan me voorstellen lilly! veel plezier met klussen! ik weet ook niet wanneer mijn nod is. mijn vorige (ontpilcyclus) was 54 dagen maar ik mag toch hopen dat dat eenmalig was. het is nu maar afwachten. spannend he
hoi hoi ik weet ook niet wanneer mijn nod is. ik ben zeer onregelmatig ongi. ik ben afgelopen vrijdag ongi geworden na 6 maanden! en daarvoor duurde het ook 2 maanden e daarvoor ook. ben ook bij de gyn geweest heb nu provera en clomid. maar het is inderdaad spannend want je weet het nooit. ik hoop voor je dat je nu ook weer na 4 weken een posi test in handen hebt!
jee wat spannend allenmaal zeg ik ben hard voor jullie aan het duimen ! ik zelf ga vanmiddag nog een testje wagen had gisteren een vage test in mn handen (zie album) dus hoop op een duidelijke meiden heel veel sucses eleni: nog van harte gefeliciteerd!
Hier ook geen idee wanneer NOD is, erg onregelmatig! Maar wij klussen ook zeker 3x per week dus we zien het wel