2 weken overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by ckck, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ckck

ckck Lid

Apr 11, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nieuw op deze site en heb al meteen een vraag..
    Ben inmiddels al 2weken overtijd, heb hele pijnlijke borsten, de klieren zijn opgezet. Heb dit nog noooit zo erg gehad, kan soms nog geen bh meer verdragen. Heb eerst wel 3weken krampen gehad alsof ik elke minuut ongi kon worden, heb dit soms nog. Heb vorige week een test gedaan, zag eerst een vage lijn, wat erna verdween.. Heb deze wel 's avonds pas gedaan. De pijn in mijn borsten neemt eigelijk ook steeds meer toe. Als ik wat gegeten heb, voornamelijk na het avondeten, wordt ik misselijk. Wat nu? Vindt het maar wazig allemaal.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Weet je wanneer je eisprong is geweest? Na je eisprong kan innesteling namelijk nog 2 weken duren en daarna kan het nog eens zo'n 10-14 dagen duren voor je kunt testen.
    En je hebt natuurlijk 's avonds getest, doorgaans het moment van de dag dat je urine minder geconcentreerd is door al het drinken overdag.
    Ik zou dus zeggen: morgenochtend even met je ochtendurine testen en als het dan nog niks is, met een weekje weer eens. Het klinkt namelijk wel heel herkenbaar allemaal, en zo ging het bij mij toen ook, (19 dagen overtijd pas positief en inmiddels een dochter van bijna 2,5 :)).

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Het kan natuurlijk van alles zijn. Heb je de pil geslikt? Hoelang ben je dr al vanaf? Het kan namelijk ook ontpillen zijn.. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?

Als je vorige week getest hebt zou ik dat deze week ook nog even een keer doen. Soms duurt het wat langer voor je een positieve test in handen hebt...

Succes!:)

4. ckck

ckck Lid

Apr 11, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet meestal tussen 21mrt en 25mrt ongi worden. Ik hoop zo dat het raak is!

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik hoop het ook voor je! En zoals rozemarijke al zegt morgenvroeg ff een testje doen.. Succes!

6. ckck

ckck Lid

Apr 11, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb helaas geen testje meer hier liggen. Wil 't het liefst nog even uitstellen. Bang voor het resultaat denk ik..

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Snap ik.. Ik herken dat van mezelf.. Maar van de andere kant, als de teleurstelling komt maakt het niet uit of het vandaag is of volgende week toch? Succes met wachten, knap ik zou het niet kunnen :p

8. ckck

ckck Lid

Apr 11, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 ckck, Apr 11, 2011
    Last edited: Apr 11, 2011
    Ja daar heb je ook weer gelijk in. Wacht nog tot het weekend denk ik, als ik het vol hou tenminste.. oja, heb sinds vrijdag ook veel waterige afscheiding, ook dit heb ik nog nooit eerder zoveel gehad, misschien dat het er toch op aan komt dat ik ongi word?

9. ckck

ckck Lid

Apr 11, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga morgen naar de ha, ben benieuwd!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011