Vandaag is mijn NOD en het is voor mij wel een heel bijzondere. Het is de eerste NOD na mijn miskraam waarop ik zwanger kan zijn. We hebben er netjes eerst eentje afgewacht en nu kan het gewoon raak zijn. Heel raar, ik heb echt helemaal geen tekenen dat het door gaat zetten, behalve wat hele kleine steekjes ter hoogte van mijn rechterlies. Ook helemaal geen afscheiding, wat ik normaal wel heb. En verder ben ik wel al een paar dagen heel jankerig. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken en word nu wel lichtelijk nerveus. Ik weet ook nog niet of mijn cyclus wel regelmatig is (Was het voor de tijd wel, bijna op de minuut af.) en voor hetzelfde geld komt het over een paar dagen pas. ...bibber... Oh ja, mijn temp is vanmorgen juist hoger dan alle voorgaande dagen!
Spannend joh! Zeker na een miskraam. Ik hoop voor je dat dit inderdaad je NOD is en dat ze (de ) niet komen. Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je!
ik heb ook vandaag mijn nod en bij mij is de temp drie dagen nog 0.1 graad omhoog gegaan en gebleven tot en met vandaag. ook nog geen tekenen van . milou laten we voor ons allebei, o en muis, duimen
Nou, ik had vanmorgen een heeeel klein beetje roze slijm. Daarna niks meer. Ook geen krampen, zoals normaal... Ik weet het ook niet. Ik heb me net bij de deur van de drogist weg moeten rukken, anders had ik een test gekocht. Ik ga er toch maar vanuit dat de komen... Anders weet ik het ok niet, maar het is wel vreemd allemaal.
Nog steeds helemaal niks! Meestal wil een vrijpartij nog wel helpen om een menstruatie op te wekken, maar zelfs dat niet. Het is maar goed dat ik geen nagels bijt, hahaha! Als er woensdag nog niks is, ga ik testen. (Als ik het zo lang volhou...)
Na vier dagen overtijd op aandringen van mijn vriend toch maar getest. Ik was er van overtuigd dat het toch negatief zou zijn, want ik voel helemaal niks. Maar ja, toch zwanger dus... Jiehoe!!!!