Overtijd... of toch niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marisha, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Mag ik even jullie mening?

Ik ben sinds februari vorig jaar gestopt met de pil. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, gedurende 3 dagen voor het doorkomen van mijn ongi heb ik altijd last van veel bruinverlies met een beetje rood bloed (heb het nooit anders geweten).

Op maandag (dag 24 van mijn cyclus) kreeg ik last van krampen, opvliegers en een overgevoelige neus. Dit heeft tot en met woensdag geduurd. Op woensdag krijg ik normaal dat bruinverlies door maar dat is woensdag niet doorgekomen. Donderdag had ik ook nog geen bruinverlies (heb ook tampon test gedaan) en vrijdag van t zelfde. Alleen heb ik sinds donderdag geen symptomen meer (behalve heel gevoelige borsten en af en toe een heel klein beetje misselijk en veel boertjes moeten laten)

Om 17u vandaag heb ik een test (bij de aportheek gekocht, naam predictor van Shefaro Nederland) gedaan (op de bijsluiter staat dat je deze heel de dag door kan doen, hoeft geen ochtendurine te zijn) maar deze was hartstikke negatief. :cry:

Sorry voor de lange opsomming maar denken jullie dat ik te vroeg heb gestest (mijn echte ongi breken pas morgen echt uit)? Zo ja, zou t helpen als ik morgen vroeg toch met ochtendurine test? Heeft er iemand ervaring met deze zwangerschaps test. Kan het kwaad dat ik eigenlijk bijna geen symptomen heb (dit betekent toch niet altijd iets slechts)?

Sorry, vele vragen maar ik heb nu eenmaal nog bijna geen ervaring met zwangerschapstesten (ook al ben ik al bijna een jaar bezig) dus mijn vragen kunnen nogal dom lijken maar ik had echt al een hele week het gevoel dat ik zwanger was en dit blijkt nu dan toch niet zo te zijn.

2. Hoi Marisha, misschien over een paar dagen nog eens testen en dan met ochtendurine. Misschien is het een test die iets meer HCG nodig heeft. Succes meid, ik ga voor je duimen!

Groetjes Jelske

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hoi hetzelfde hier hoor!
    Niet ongi worden, maar wel negatieve testen. Ik word er zo onzeker van.
    Wel zere borsten en ongi gevoel gehad, verder niets!
    Ik heb jammer genoeg niet een strakke cyclus, dus wie weet wat de reden is van het niet ongi worden. Sterkte!

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Heb me deze morgen niet kunnen inhouden en heb weer getest. Deze keer dus wel met ochtendurine maar nog steeds negatief. :(

Enige positieve is dat ik nu officieel ook overtijd ben (moest ze vandaag wel helemaal doorkrijgen) maar ze zijn nog nergens te bespeuren (zelfs niet met tampon test).

Ik wacht nog tot maandag avond en dan test ik nog eens denk ik (als ik ze dan nog niet heb)!

Jullie ook veel sterkte!

5. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    wat voor test heb je deze keer gebruikt? de testen van predictor hebben veel hcg hormoon nodig. anders moet je een test doen van het eigen merk van de apotheek of je besteld ze hier van de site. en die van de kruitvat kan ook. ze zijn stukken goedkoper dan die van predictor en hebben minder hcg hormoon nodig om positief te zijn.

veel succes en mijn duimen draaien voor je.

liefs san.

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goed dat iemand die testen dan toch kent. Ik heb dezelfde test gebruikt (had er meteen twee gekocht). Weet niet of ze in de apotheek in BE ook verschillende testen verkopen. Ik heb gewoon een test gevraagd en deze gekregen.

Tof te horen dat ze veel hcg hormoon nodig hebben! Zo is er toch nog hoop! :D

7. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    veel succes met testen.

mijn duimen draaien nog steeds.

liefs san.

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Mijn mannetje is nog net niet in de auto gesprongen om er nieuwe te kopen. :D Volgens hem krijgen we deze testen omdat deze het meest betrouwbaar zouden zijn;

Ik denk dat ik maandag terug ga testen als ik tegen dan nog niet ongi ben (maar begin er wel een goed gevoel in te krijgen).

Ik zal bij de apotheek eens vragen naar een gevoeligere test. Ik weet niet of ze ook zwangerschapstesten verkopen bij ons in t kruidvat.

Jij ook succes deze cyclus... ;)

9. sneaky

sneaky Lid

19 jan 2007
    8
    0
    0
    Oeps Ik had dergelijke vraag ook gesteld in nieuw topic.

Kan je dus ook niet helpen helaas. Hoop voor je dat je snel uit de onzekerheid bent.

10. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    thanx meis.

liefs san.

11. boschpoort

22 dec 2006
    38
    0
    0
    Maastricht
    Hoi,

Toen ik het gevoel had zwanger te zijn, heb ik ook een test gehaald bij de apotheek, maar deze bleek negatief.
    omdat ik toch het gevoel had dat er iets niet klopte ben ik naar de huisarts gegaan deze heeft mij naar het ziekenhuis een test laten doen en wat bleek ik was toch zwanger.

Ik wens je succes

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, dat is pas positief nieuws... het lijkt dan toch nog niet verloren te zijn :D

Mijn mama vertelde me daarnet nog dat toen ze van mij zwanger was, gedurende 2 weken negatief is blijven testen, zelfs bij de dokter dus ik mag nog niet wanhopen... mss zijn we gewoon wat trager.

Al dat ik sinds deze namiddag een geel/licht bruine vloeistof afscheid die ook niet zo lekker ruikt... heeft iemand hier ervaring mee of begin ik gewoon gek te doen? :(

Deel Deze Pagina