spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door antonia, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    hallo allemaal,

nou als het goed is heb ik net me vruchtbare dagen gehad... me man is ook zeer vermoeid.
    Heb de 24 juli me spiraal laten verwijderen en ben de 26 ongesteld geworden zou dus de 9 me eisprong gehad moeten hebben had 4 a 5 dagen wel last van steken en krampjes dus vermoed dat ik inderdaad goed heb gegokt met het uitrekenen van mijn cyclus. nou maar afwachten wat er gaat gebeuren. spannend allemaal.

Ik vind dit echt zo een leuke site en ook allemaal zo duidelijk :D

als ik het ook goed heb uitgerekend is de 14 me innesteldag maar denk niet dat het gelijk raak is hoor dat zou wel heel snel zijn allemaal, maar wieweet we zullen het wel zien of voel ik hou jullie op de hoogte.

groetjes antonia

2. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meid succes met testen straks..Wie weet is het in 1x raak. Ik duim voor je....

Grt Jeanney

3. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    nou jij ook zie ik wat spannend zeg....

we houden elkaar wel op de hoogte hahahaha

succes

antonia

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi meid,
    ik heb ronde 3 staan maar deze ronde hadden we voor het eerst echt in de eisprong geklust, de rondes daarna ver daarvoor of net daarna mijn vriend durfde nog niet echt, dus eigenlijk si ronde 3 voor ons ronde 1 en je ziet het! meteen raak.
    ik ga vandaag de huisarts en verloskundige bellen!

ik heb helaas wel last van alle denkbare kwaaaltjes heb al een a4 tje vol en daar maak ik me wel zorgen om, wat als ik dat 9 maanden houd. pppppfffff.
    van de week had ik het ff helemaal gehad maar ja als je dan bedenkt dat er een klein mensej in de groeit word je alweer blij!

heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

5. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    hoi miss

ook jij bedankt voor je reactie en van hartegefeliciteerd hoop dat het een geweldige tijd wordt voor jullie zelf hebben we al een dochter van 8 maar zal super blij zijn als ik weer zwanger ben.

ik heb steeds een drukkend gevoel onder in me buik zeg maar een beetje bij me blaas gedeelte kan me niet herinneren dat ik dat ook bijmijn eertse had toen had ik een onregelmatige menstruatie dus dat weet ik eigelijk niet meer we zullen het wel zien zo rond de 23ste hahahahah

heel veel succes en een fijne tijd toe gewenst

antonia

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Succes met klussen meid. Ik ben zwanger geraakt onverwacht 1 keer niet goed uitgekeken en ja hoor raak. Dus het kan zeker wel! Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt :D

Deel Deze Pagina