Ik had een vraagje over de ovulatietesten. Heb eergister een ovulatietest gedaan uitslag dikke controle streep en een licht teststreepje, volgens de berekeningen was gister mn sprong. Dus ik gister weer getest weer een dikke controlestreep en een heeeeeel licht teststreepje Ik begrijp m niet meer, het moet toch donkerder worden als je blijft doortesten? of heb ik mn ei al gehad? Ik ben bang dat ik te laat ben
Het kan zomaar zijn dat je je ei inderdaad al gehad hebt... jammer hoor! Je hebt toch de afgelopen week wel je best gedaan he? Dan moet het verder een niet al te groot probleem zijn toch? Tenzij je alleen maar je best doet op de dag van je eisprong, tja, dan is het wel weer jammer natuurlijk. Misschien is het handig om in het vervolg een paar dagen voor je verwachte (berekende) eisprong te beginnen met de ovulatietesten? Maar dan heb je weer de kans dat je een vermogen moet uitgeven voor die dingen (als je eisprong een week op zich laat wachten, zoals bij mij) en dat is ook wel weer zonde, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent.
Ik zou gewoon morgen nog een testje doen en kijken hoe die er dan uitziet. Heb het zelf ook een keertje gehad ( ) gestopt met testen, toen 2 dagen later ...spontaan testje tegenaan gegooid (toevallig) en wat bleek..een positieve ovulatie-test! Als hij morgen nog vager is, weet je genoeg.. Mirre
te laat te laat wat is te laat ?? als je niet alleen "klust" rond je vruchtbare dagen ben je niet te laat natuurlijk niet te laat, maar als je bijna alleen maar klust rond je vruchtbare dagen en je 2 streepje wordt lichter ipv donkerder heb je grote kans dat je je eisprong dus idd al hebt gehad... je moet je nooit vasthouden aan een cyclusbanner, want die geeft het gemiddelde op en elke vrouw verschilt, dus ook je cyclus... hoop voor je dat als je idd je ei hebt gehad je toch nog geklust hebt en je even af moet wachten tot je nod.. succes meid