heb net op de rommelmarkt hele leuke croqs gekocht, maar hoe kan ik die het beste schoonmaken? en een rups waar je blokjes in de goede vormpjes moet doen, kan ik die gewoon uitkoken of hoe doen jullie dat?
heb geen vaatwasser in een kussensloop op wolwas? en dan gewoon een halve dop vloeibaar was middel erin of helemaal geen was middel?
nou zou het zelf gewoon wassen met zo heet mogelijk water en dettol of chloor, uitkoken kan misschien voor verbuigen van het plastic zorgen (heb ik eens gehad met het bakje van mijn oude wasmachine)
Ik zou het niet uitkoken, denk dat je dan niks over houdt. Duplo was ik zelf ook mee in de wasmachine... Dat zou je met de blokjes ook gewoon kunnen doen. Anders even in een sopje laten weken??
dat speelgoed kan toch ook wel in de wasmachien? Mijn moeder deed de duplo en lego ook jaarlijks in de wasmachine, ook in een kussensloop.
nee.. nja, kan het ook niet weten als ik het nog nooit heb gedaan toch? maar word het speelgoed niet dof van chloor dan?
als je chloor niet kent en/of niet vertrouwd en geen dettol hebt, beetje wasmiddel, allesreiniger, afwasmiddel noem maar even wat dingetje op waar je het ook allemaal mee schoon krijgt ps waarom zo beledigd meteen, mag het toch vragen...het komt gewoon niet vaak voor dat iemand echt niet weet wat chloor is en doet
Ik heb zelfs geen chloor in huis. Mis het ook niet. En voor ik ging samenwonen wist ik ook niet wat het was.