Speelmaatje voor 3 jarig meisje (omgeving Ede)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MissElla87, 20 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik weet even niet zo goed waar ik het moest zoeken dus ik dacht, ik vraag het hier.

Ik ben op t moment een thuis mama en ik ben opzoek naar een speelmaatje voor mijn dochter van 3 jaar. Leeftijd 3 a 4 jaar.
    Ik ben niet enorm sociaal, als in, ik zou niet zomaar iemand durven aanspreken om het te vragen (in een speeltuin ofzo). Vandaar dat ik het hier vraag.

Woont er iemand in de buurt van Ede en heb je zin om contact te leggen voor een playdate met onze kindjes?

Mn dochter heeft ook nog een broertje van bijna 1 jaar.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.246
    6.768
    113
    Misschien kun je deze ook bij mama en gezin plaatsen. Of misschien peuter en kleuter.

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.799
    2.652
    113
    Heb je geen mamagroep op fb in je woonplaats?

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Hier ook een thuisblijfmama met oa een 3 jarige dochter. Alleen niet jouw omgeving.

Hier veel baat bij 2 ochtenden peuterspeelzaal voor de contacten met andere kindjes van haar leeftijd. Wellicht is dat een idee. Ik vind het ook een fijne voorbereiding voor school als je kind niet naar het kdv gaat.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.111
    10.125
    113
    Inmiddels die leeftijd voorbij maar misschien hebben ze bij jullie in de buurt ook wel activiteiten bij de bieb. Voorleesochtend of iets dergelijks.

Heb voor je gekeken.
    https://www.cultura-ede.nl/bibliotheek-agenda/voorleestijd-in-cultura-stadspoort?id=9055149

Zo heb ik een vriendin leren kennen. Haar dochter had dezelfde leeftijd als die van ons. (En oudere zus)

Zo iets zou ik proberen, vond het toen heel spannend maar het was heel gezellig. Hij was toen 1.5 en net voor zijn 4de verjaardag gestopt vanwege school:D

Deel Deze Pagina