Speldjes en elastiekjes liggen klaar: haartjes groeien maar!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DaphneenEstelle, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaphneenEstelle

DaphneenEstelle Fanatiek lid

17 jul 2008
    4.495
    0
    0
    Flevoland
    Haha, joepie Daan! Dan krijgt ze vast krullen, ooit... Ach wat is dat toch met geduld en waarom heb ik er zo weinig van...

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn man is kalend en kwam ook eens aanmet het verhaal dat als die het afscheerde dat die weer haar kreeg, yeah right :( wie hem dat nu weer had wijsgemaakt

mijnkinderen hebben allemaal een prachtige bos haar gekregen bij hun geboorte. maar geduld het komt allemaal best wel, alleen duurt het bij sommigen wat langer.

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Voor van die mooie krullen willen we best even geduld hebben he ;) :D

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hannah had bij haar geboorte al aardig wat haar, hartstikke stijl. Vanaf 5 maanden begint het te groeien en te krullen.
    Als Hannah een jongen was geweest, was ze na de geboorte meteen kaalgeschoren (traditie in familie van Lief). Nu hoefde dat niet. Al zweert hij erbij dat ze nu veel meer haar had als we het wel hadden gedaan. Gelukkig zullen we dat nooit weten ;)
    Tot grote ergernis van Lief liggen de speldjes hier ook al klaar :D

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier ook nog niet zoveel hoor.
    Kan wel een mini mini staartje bij haar doen.
    Ze heeft het haar van haar papa want op die leeftijd had ik al veel meer en krullen.
    En Britt heeft borstel haar zo als wij dat noemen.. van dat poolse haar hihi.

6. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Liz heeft ook nog weinig haar en er werd telkens gevraagd is het een jongetje? NEE! Dus... op internet naar speciale speldjes voor babies gezocht en gevonden. De normale speldjes blijven niet zitten en schuiven uit maar deze zijn zo klein dat ze zelfs op het kleinste beetje haar blijven zitten. En ik krijg er hele leuke reacties op! Wat een mooi meisje.....
    Ze heten trouwens cutie clips en en zijn te krijgen op www.marys-farytale-cottage.nl

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Wat een leuke site top dank je!
    Onze dochter heeft goddank het haar van mijn man want ik heb zelfs met extensions een triest blond coupje. Hopen dat het zo blijft!
    Ik doe nu af en toe een strikje in haar haar maar die blijven niet zo goed zitten.

8. tatlim23

tatlim23 Lid

14 nov 2006
    59
    0
    0
    Mijn moeder hadden ze vroeger wijsgemaakt dat als je de haartjes kort zou houden je een mooie volle bos zou krijgen. Nu heb ik zelf dus tot 2 jaar met een kort koppie gelopen maar een volle bos? Waar? :rolleyes:
    Mijn dochter had flink wat haartjes toen ze werd geboren, helaas viel dat na 6 maanden allemaal uit en was ze zo goed als kaal. Rond een maand of 10-11 begon het weer een beetje ergens op te lijken ;) .
    Nu is ze 17 maanden en heeft ze een enorme krullenbos :D
    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik toen ze al haar haartjes had verloren de haren er echt aan zat te kijken :rolleyes:

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dee.. hier ook nog geen/weinig haartjes.. Ik kan het er wel op kijken :) Komt van zelf wel.. al heb je daar weinig aan ;)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    31.118
    4.451
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva heeft wel veel haar, maar ik heb niet zo de behoefte om er speldjes enzo in te doen. Lijkt me wel leuk hoor, maar Eva vindt het niets en trekt het er ook zo weer uit, wat weer gevaarlijk is. Maar goed, een koppie met een bos haar maakt het voor veel mensen al een stuk duidelijker dat het een meisje is ;).

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb een jongen met heel veel haar :)
    Heb hem inmiddels al 3 keer moeten knippen.

Heb al veel reactie's gehad:"Ohhh wat een lief meisje heeft u"

Dat kan niet he [-X :)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik heb gewoon hele kleine clipjes gekocht bij de etos

zolang anne ze er niet uittrekt.. blijven ze best goed zitten.

naar kdv enzo.. gaat ze gwoon lekker met losse haartjes
    wil niet op mn geweten hebben dat anne ze eruit trekt en een ander kindje er in stikt ofzo :)

13. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik krijg er de kans niet voor. Ze trekt ze er gelijk uit binnen no time :x

Het rara is, als mijn moeder er staartjes in maakt, laat ze ze wel zitten :rolleyes:

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Dat met die tondeuse dat doen ze inderdaad in bepaalde culturen, maar niet als ze al zou 'oud' zijn.

Vera heeft dun haar, net als wij.
    Ik houd het kort, totdat alles één lengte is.

.

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Marin heeftr ook nog erg weinig haar, ook in mijn omgeving denken regelmatig mensen dat het een jongetje is (ook al heeft ze een knal rose legging aan).

Kus Senna

16. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.085
    14
    38
    Mama
    Een dorpie
    Whitney heeft lang en veel haar in de 2de week had ze al staartjes in vond het in de eerste week niet nodig. Maar volgende maand gaat ze naar de kapper omdat als je het laat knippen/scheren groeid het beter/sneller. (laat alleen de puntjes doen)

17. acire

acire Fanatiek lid

Sascha heeft wel haar, maar ze kan nog geen staartjes :(
    ze is geboren met aardig wat haar, maar toen ze 5 maanden was is er een hoop uitgevallen.
    nu is er een dikke bos aan het groeien dus ik moet nog even geduld hebben.
    klipjes vind ik een beetje eng, ze zitten niet zo heel stevig ik haar haar en ben bang dat ze ze in haar mond stopt als ze er uit vallen.

ik heb laatst bij zeeman een kleine diadeem gekocht, ziet er erg schattig uit. echt meisjesachtig

18. acire

acire Fanatiek lid

@maart08 wat ben jij snel weer zwanger, goed hoor

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.085
    14
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dank je! Ben ik er gelijk klaar mee hihihi.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@angela... je link doet het niet :(

Hier ook een flinke bos haar, gelukkig ook gebleven.

In de surinaamse cultuur doen ze het geloof ik, zo rond de 1 jaar geloof ik. (ook maar van horen zeggen)

Deel Deze Pagina