Spelling

Discussion in 'De lounge' started by daphne78, Apr 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Gaat dit over mij?

2. missyb

missyb Niet meer actief

Sluiten omdat het nergens opslaat dit topic.
    en het al zo vaak eerder is gezegt.

over dyslextie ben ik het wel eens er zijn heel veel mensen die gelijk het woord dyslextie noemen.
    terwijl dat toch best extreem is

3. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Lieve schat, je vergeet bij je afkorting punten te zetten het is m.n. (met name) :) ;)

Fijn dat we je aan het lachen maken, jij maakt mij ook heel erg hard aan het lachen, en nee dat komt niet door de zon ;)

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hih nee sorry was voor de persoon voor jou ;)

5. Sanny

Sanny Niet meer actief

Lees dit nu eens goed! Ze geeft toe dat ze zelf ook spelfouten maakt en dat iedereen ze maakt, het gaat niet om het af en toe maken van spelfouten. Maar om het bewust woorden anders te spellen en geen komma's en punten te gebruiken(de msn of breezertaal).
    Ze zegt zelf dat zij en iedereen wel eens spelfouten maakt, daar gaat het niet om. Als iemand een spelfoutje maakt kan je het nog steeds lezen. Het gaat om mensen die onleesbare antwoorden posten en helaas komt dat de laatste tijd steeds vaker voor :rolleyes:

6. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Hihi, ok dan, ik dacht al, val jou toch niet aan!

Ik had het namelijk over de starter van deze topic!

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    sorry ik vind dit gewoon een gezonde discussie!
    topic slaat idd nergens op daar ben ik het met je eens, maar hoeft niet gelijk gesloten te worden, ik zie zoveel onzinnige topics staan hoor!
    houd de boel ook een beetje wakker.
    en we gooien tenslotte niet met modder..

We doen net alsof we van die model burgers zijn..
    En als je dat ben hoort een gezonde discussie er ook bij, iedereen zijn mening, of mag dat tegenwoordig ook niet meer?

8. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Als een mod zin heeft om dit topic te sluiten dan houd ik ze zeker niet tegen hoor...

En het gaat mij dus niet om de gene die per ongeluk een fout maken of om diegene die er echt niets aan kunnen doen.
    En ik heb ook nooit gezegt dat ik vlekkeloos schrijf.. ik weet namelijk dat ik ook welleens fouten maak (euh... welleens vaker dan eens).

Maar het is gewoon een feit dat ik echt moeite heb om sommige verhalen te volgen en dat vind ik jammer vooral als mensen er met een beetje moeite wel iets leesbaars van kunnen maken.

En ja er zijn idd belangrijkere zaken dan spelling, maar laten we wel wezen dit is de lounge van het forum, waarom moet alles zooooo vreselijk zwaar zijn of zwaar worden opgepakt?

Groetjes Daphne

9. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Het gaat mij erom dat deze discussie al eens geweest is... en een gezonde discussie?
    Ik vind dit niet eens een discussie waard... ik vind dit nogal kinderachtig en de starter kan het dan misschien wel goed bedoelen, maar er word niet altijd goed gelezen WAAR het nu precies over gaat... en daardoor ontstaan er menigsverschillen, maar... eigenlijk ben ik nog stom ook om hier weer op te reageren en er weer verder over te gaan...
    ik hou vanaf nu mijn mond.... het is veels te lekker weer om je over zo iets druk te maken, ik ga lekker in de zon zitten!

Gr. Niki

10. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    poeh, poeh, warm he?
    En dan die hormonen nog!

Ik word,wordt, wort?!...eeeehhh? hier toch erg melig van, ppfff, hoe zat het ook alweer, met dat kofschip? of is ie gezonken? :)

11. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,072
    2,214
    113
    Brabant
    @senna, inderdaad dat klopt... ik maak ook m.n. (hahaha) fouten in de afkortingen. Maar lach maar lekker om mij:) ik doe het ook (lachen dan he)
    hehe wat een gelach hier op het forum...

En het klopt dat de topicstartster het heeft over de zogenoemde msntaal, dus.. ik zal niet meer zeuren. Haha, had even zin om te zeuren en ik ben alleen thuis, dus moest het wel even hier doen. Haha

adios

12. missyb

missyb Niet meer actief

Omdat het zo vaak is vermeld en het idd geen topic waar is...

Ga je ergens anders over druk maken zeg!

13. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,072
    2,214
    113
    Brabant
    haha, nachtvlinder. Ik doe in ieder geval wel mijn best ze niet te maken:)
    Maar die m.n. is onjuist, komt voort uit mijn ontzettende luiheid:)
    haha, ik vind dit wel een enorm zeur topic, daar houd ik wel van..

ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk (...) zo vrolijk was ik nooit

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje, jij gaat er echt gebukt onder, lees ik. ;)

Ik heb er ook wel es moeite mee gehad, maar niet iedereen is zo'n talen-wonder als ik. ;) Inmiddels ben ik n dagje ouder geworden en ben ik erachter gekomen dat ik me er beter niet aan kan ergeren, anders ga ik er snel ook nog n dagje ouder uitzien. :D Daarbij heb ik t inzicht ook gekregen dat er niet bij iedereen thuis zo op gehamerd is, als vroeger bij mij thuis.

Moet wel n beetje lachen om jouw fout. :oops: Oeps, zeg maar...

15. missyb

missyb Niet meer actief

dalijk hahahahahahahhaahhahaha

w8 ff pizza!

16. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    w8 ff? [-X

17. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Iek sgrijv nooid vaudten!

Ach, foutjes schrijven is menselijk, ik denk dat ik er hier ook al menige heb neergetypt.
    Wat ik vooral het lastigste vind, zijn de ellenlange zinnen zonder enig leesteken.
    Da's altijd puzzelen geblazen.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jongens waar maken we ons in hemelsnaam druk om?

19. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    @minni, ik ging er vannacht om half 1 idd een beetje onder gebukt... nadat ik een discussie van heeel veel pagina's heb doorgeworsteld. Moet eerlijk bekennen dat ik het alweer was vergeten tot ik zag dat hier ook een echte discussie van is gemaakt.

@taliaa :thumup: van mij mag je!

@patries38, wat dacht je van het fokschaap (die is kaalgeschoren)

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    :D das ook geen tijd om discussies te lezen [-X ;)

Share This Page