Sperma teruglopen symptoom van zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door deentjepeentje, 27 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ha meiden, ik ben deze laatste dagen van de wachtweken weer een beetje alle kanten op aan het vliegen. Van heel diep zitten door negatieve (vroege) testen tot blij zijn omdat ik weer iets gevonden heb waardoor er nog hoop is. Nu heb ik een vraag;

    in oktober was ik zwanger en ik herinner mij nog dat wij vlak voor de positieve test (toen negatief getest op 12dpo en toen pas weer op 15dpo en die was positief) intiem waren en het zaad echt DIRECT en VOLLEDIG terugliep. Echt alsof je ‘de stop uit het bad’ haalde zeg maar.
    En nu waren wij vandaag intiem en gebeurde dat weer. Wel vanmorgen nog negatief getest op 11dpo, maar zou dit iets te maken kunnen hebben met zwangerschap? In andere cycli heb ik dit niet gehad.
     
  2. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Hier heeft het weinig te maken met een zwangerschap.
    Waardoor het wel komt geen idee, maar het is echt willekeurig
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Het had hier ook nergens mee te maken. Ook gehad maar dat zal een compleet random iets geweest zijn denk ik.

    Het kon hier achteraf gezien ook echt geen zwangerschap betekenen aangezien man onvruchtbaar bleek.
     
  4. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Jaa rationeel gezien weet ik het ook wel maar in de wachtweken is de ratio soms ver te zoeken bij mij. Ik probeerde het voor mezelf nog uit te leggen alsof de baarmoeder dan ‘meer dicht’ is dan wanneer je niet zwanger bent.

    Nu vanacht wel weer een ander symptoom opgedoken, namelijk nachtelijk zweten, wat ik in oktober OOK had. Toch weer hoop aan het krijgen dus..
     
  5. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Als je baarmoeder gesloten is denk ik niet dat t allemaal letterlijk er terug uit loopt. Bij ons was dat ook 9 van 10 x nl en dat heeft de kans op zwangerschap niet kleiner gemaakt.
     
  6. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Nja dat er iets terugloopt hebben wij ook altijd maar dat is anders dan nu (en oktober). Maar goed het zal idd wel niet zo zijn en de zoektocht naar tekenen blijft tot ik ongesteld word
     
  7. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Wanneer kun je testen?

    Staar je niet blind op symptomen hoor, bij de 2e had ik totaal nergens last van ik voelde me echt niet anders als normaal.

    Dus de kans is er gewoon altijd.
    Succes:D
     
  8. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Al een paar keer negatief getest, maar vandaag 12dpo. Vorige (korte) zwangerschap op 12dpo ook nog negatief en toen daarna niet getest en 15dpo positief.
    Vandaar dat de hoop nog wel blijft
     
  9. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ben wel erg benieuwd naar het antwoord. Soms loopt het er inderdaad gelijk uit en soms pas een paar dagen later.
     
  10. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Haha een paar dagen later heb ik nooit.. een paar uur ken ik wel.
     
  11. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    En? Al getest?
     
  12. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ahh lief dat je er nog naar vraagt. Jazeker. Helaas, het was negatief. Mijn vriend was er daardoor van overtuigd dat ik zwanger was dus we waren er samen weer helemaal kapot van. Gelukkig inmiddels onszelf weer bijeen kunnen rapen voor een volgende ronde. Deze ronde wat onderzoeken als laatste stap voor we het medische circuit in zullen gaan.. we duimen dat het dan deze ronde misschien raak zal zijn.
     
    pienvd90 vindt dit leuk.
  13. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ah!! Ik duim heel hard voor je mee
     
  14. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    ik ervaar ook verschillen maar niet met wel of geen zwangerschap maar juist met het moment van de cyclus. Ik heb dus het idee dat als je vruchtbaar bent er minder uit loopt en het ook langer duurt voor het er uit loopt. Geen wetenschappelijke onderbouwing dus. Ik heb zelf het idee dat het komt dat de baarmoeder tijdens de vruchtbare dagen open staat en er meer zaad in de baarmoeder gaat/kan en het daardoor langer duurt voor het er weer uit loopt en dus ook minder eruit komt
     
  15. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Denk niet dat dat perse te maken heeft met of je nou wel of niet zwanger bent. Ik ben nu namelijk 32 weken zwanger en de ene keer als we seks hebben loopt het eruit en de andere keer loopt er (bijna) niks uit. En ik ben toch echt zwanger haha..
     
  16. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Volgens mij heeft het ook niks te maken met wel of niet zwanger zijn... :p

    Ik denk zelf dat het wel wat te maken heeft met standje, diepte en hoe lang geleden het is dat je vriend is klaargekomen (ik merk zelf dat zijn kwakje meer is als het een dag of 2 geleden is). :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina