misschien een stomme vraag maar ik kan het nergens terug vinden. voor de vruchtbaarheid van de man moet het sperma er altijd wit uitzien? het sperma van mijn man is gewoon waterig met kleine sliertjes erin(sorry voor de details) en daar ik al 2 kinderen heb van mijn exman maak ik mij nu toch wel zorgen over de zwemmertjes we zijn al 9 maande bezig nu....
Nou volgens mij hoeft t echt niet wit te zijn hoor! Het is toch niet helder je kan er toch niet doorheen kijken?!
O dan weet ik t ook wel weet ik dat drank en voeding een invloed heeft op t sperma! Anders misschien eens laten controleren!?
uh.. dat van mijn man is ook behoorlijk helder ennuh.. hij had weinig en slechte zaadjes volgens t onderzoek. Maar ik wil je niet ongerust maken. Misschien komt t ook voor bij heel vruchtbare mannen.
dank je voor je antwoord hier zat ik eigelijk wel op te wachten testen wil mijn man(nog) niet,misschien is hij zelf ook wel bang voor de uitslag
Mijn man had al een vermoeden dat het niet helemaal goed was omdat hij vroeger is geopereerd daar, wat niet het gewenste resultaat had. Daarom mocht hij ook al snel zijn zaadjes laten testen van de HA.