Ik ben een moeder waarvan oudste zoon vanmorgen spits heeft afgebeten met zijn 3 daagse citotoets. Ik moet bekennen dat ik volgens mij nog nerveuzer was dan hij hahaah Uiteraard heb ik dat niet laten blijken. Zojuist heb ik ff contact met mijn zoon gehad en hij gaf aan dat hij er een goed gevoel over had. Pfff....... gelukkig, dat is al heel wat. Zijn er nog meer dames waarvan kinderen bezig zijn met cito-toets? Liefs Assie
Nee, maar maak je niet te druk om de resultaten van de CITO-toets, hoor. Dat is niet het enige waarnaar gekeken wordt bij de verwijzing naar het voortgezet onderwijs.
Ik ben juf van groep 8 en mijn kids zitten inderdaad ook drie ochtenden te blokken. (En ik zit me 3 ochtenden dood te vervelen!) Dus ik ga van ellende de toets zelf ook maken, ik vond het goed te doen vandaag en de kinderen uit mijn klas ook. Ach, meestal is de cito toets een bevestiging van wat je eigenlijk al weet, maar ik merk wel dat de kinderen (en ouders) altijd wel erg zenuwachtig zijn. Groetjes, Anakin.