Wanneer de meeste kans op bevruchting voor ons?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MissyZuilen, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen, ik kom er zelf even niet meer uit. Dus hopelijk mag ik de vraag hier stellen en weten jullie er antwoord op..

    Wanneer heb ik de meeste kans op bevruchting?

    Ik heb vanaf morgen mijn vruchtbare periode en zondag waarschijnlijk mijn ei. (Was vorige maand wel zo en ben nu ook aan t testen met ovulatietesten, om zeker te weten wanneer mijn ei is.)

    Wanneer/Welke aankomende dagen zou ik dan moeten "klussen" voor de beste kans?
    (We hebben nu sinds zondag al niet meer geklust..)
    Kan ik gewoon om de dag beginnend bij morgen klussen voor de meeste kans? Of kan ik er beter nog meer dagen tussenlaten en dan bijv. vanavond al klussen en dan zaterdag pas weer?
     
  2. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Iemand enig idee?
    Want we hebben nu woensdag geklust en dan vanavond weer en dan dus zondag op me ei..
    Is dat een goede methode?
     
  3. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    zoals al gezegd, heb geduld, we doen ons best om de vragen zsm te beantworoden maar er kan een paar dagen tussen zitten.
    Je doet het prima, er is geen gouden methode maar als je 2-3 keer per week vrijt heb je een goede kans. Vaker vrijen mag ook hoor. Lees eens het artikel: we vrijen al jaren verkeerd, staat op de homepage bij zwanger worden en dan bovenaan.

    Mirjam
     
  4. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja, die heb ik al meerdere malen doorgelezen inderdaad.
    Maar staat nog niet echt in wat nou de meeste kans kan geven.
    Klopt het dat als je elke dag vrijt, de zaadactiviteit nog niet goed is? En dat dus om de dag vrijen beter is?
     

Deel Deze Pagina