ik ben namelijk heel bang dat het van t weekend mis gaat, ik heb namelijk voor nod getest 1 keer heel vaag maar een dag later had zelfs de clearblue digitaal er geen minuut werk over.. toen heb ik de vk gebeld en die heeft mij al ingeschreven ik heb alle datums opgenoemd ei sprong vorige ongi en ook dat ik dus volgens mijn gemiddelde cyclus vrijdag nod heb ... ze zei dat ik echt zwanger ben.. dat geloof ik ook wel maar kan het nou niet zo zijn dat dat kleine vruchtje juist eerder afstoot in de tijd dat je ongi moet worden..? ben bang dat niemand mijn vraag snapt...maar weet ff niet hoe ik het moet omschrijven... heb vanmiddag een test van de apotheeek gedaan had al heel veel water op en moest maar heeeeel weinig plassen omdat ik al zo vaak geweest was maar die gaf ook eeen duidelijke streep... wat denken jullie ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus gemiddeld was mijn cyclus 30.5 dagen liefs wiesje
Hi wiesje, positief is positef, van harte gefeliciteerd je bent zwanger! Nee het vruchtje kan niet eerder worden afgestoten omdat je menstruatie zou moeten komen, dan zou bij iedereen de kans wel heel klein worden om zwanger te worden. Geloof in je lijf! Groetjes imke