Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    voordat je denkt, wat is dat voorn stomkop...ik snap dat op norge zoeken geen zin heeft he:p

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    hahaha... Ik dacht al....:D:D:D

Ik ga ff eten, ik spreek je misschien vanavond nog.

Zoniet, ik wens je een heel fijn kamp toe!!

Kusss!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
  4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    blegh....Zit op school, maar ben echt niet vooruit te branden..Zo vreselijk moe! Lekker zo vlak voor t kamp, hahaha, dat wordt wat:p
    Maar goed, ik doe het gewoon rustig aan, voor zover dat gaat met 24 dolgedraaide, zenuwachtige kinderen:D

Hoest met de andere dames? Jel? Norge? Dotje? Ninoos?

5. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Nou sterkte ermee hoor... Mat ze maar lekker af, dan heb jij ook wat rust. Maareh die vermoeidheid... Alsof ie uit je tenen komt? Hmmm dat zou mooi nieuws kunnen zijn ;)

Hier alles rustig. Af en toe m beetje roze met afvegen, slijm is helemaal weg.
    Alleen erge last van hormonsters... Pfff Daar had ik tijdens m'n mirena tijd en daarvoor zwangerschap weinig last van. Was vanmorgen helemaal onrustig ervan. Heb nu een slaapdienst, nog tot morgen half 11 en dan 4 dagen vrij. Ik kijk er naar uit!

Ben ook wel benieuwd naar de andere ladies... Ninoos bij jou alles uitgebleven?

6. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi meiden,

Hier volop ongi. Mooie cyclus van 33 dagen. Helemaal niet verkeerd dus. Uiteraard jammer dat t niet raak is maar zou ook wel erg bijzonder zijn de eerste ronde. Kan nu niet wachten om verder te klussen hahaha.

Oma, wat wel heel vervelend wasis dat ik echt vreselijke buikpijnen heb gehad. Kan me dit niet herinneren van eerdere zwangerschappen. Maar ook dat trekt nu weg.

Ik heb er wel super veel zin in hoor! Hoop dat ik me deze ronde een beetje in kan houden en niet bij elk dingetje denk, zou ik zwanger zijn!

7. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hey maar dotje, hoe zit t dan bij jou? Ben je al wel getest, ja toch? Maar nog niet ongi?

En lilage, veel plezier op kamp. Wanneer ga jij testen?

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames!!!

Vanmorgen weer een vroege test gedaan, negatief.....
    Maar ben nog steeds niet ongi...
    Ben ook heel erg duizelig...! Ik snap er niks meer van!

9. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi norge, wat gek jho! Wel een vroege test natuurlijk. Erg spannend. Ben heel benieuwd!

10. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Nou ben niet ongi geworden zoals t normaal is, alleen maar slijmverlies met een beetje bloed. Maar volgens huisarts is t niet gek. Misschien door de mirena toch weinig aangemaakt en dat t daarom alleen zo was. Blijft dit zo dan moet ik wel aan de bel trekken. Maar hoop het niet en ga gewoon lekker veel genieten met m'n lief! :p Ons seksleven heeft ineens een mega opkikker gehad hahaha Na alle troubles na m'n hechtingen en fysio was ik daar hard aan toen haha

Ninoos: gelukkig niet zo'n lange cyclus als 45 dagen! Jammer maar we zijn net begonnen ja... En idd ik ga me ook proberen niet gek te maken met alles wat ik voel. Je lichaam kan je lekker voor de gek houden .. Pfft

Norge: spannend! Het kan echt nog alle kanten op hoor... Rustig afwachten. En ja dat is zoooo moeilijk!!! Veel leuke dingen plannen de komende twee dagen dan zijn ze zo voorbij:)

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Dotje Wat raar joh!! Klote Mirena!

Ik heb zojuist licht bruin afgeveegd, mijn ongi komt er denk ik aan. Ik ben zo verschrikkelijk duizelig, misschien dat het met mijn ongi te maken heb? Deze verschijnselen had ik nooit met de Mirena, ik baal er dus echt van. Dit weekend naar Center Parcs, word ik dus precies ongesteld, wat balen!
    Ik vind het wel raar, had zo'n last van mijn borsten, paarse tepels etc.

12. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Nou zeg... Zou t toch niet door kunnen zetten? Ik hoop het voor je. Als t wel zo is, balen dat t dan net dit weekend is. In ieder geval veel plezier komend weekend! Maak je hoofd lekker leeg!

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Doorgezet!:x
    Jammer, precies in mijn CP weekend.......:(

14. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Irritant! Net wanneer je t niet wilt hebben.... Wel een fijn weekend gewenst!

15. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Wat jammer Ninoos en Norge! Ik heb na de Mirena ook erg last van mijn borsten voordat ik ongesteld wordt, dat had ik vroeger nooit.

Bij mij nog geen positieve ovulatietest. Gister had ik wel wat buikkrampjes dus had verwacht dat dat mijn eisprong was. Maar goed, we hebben wel om de dag geklust en ga gewoon door met klussen, haha. Ik heb alleen geen ovulatietesten meer dus zeker weten of mijn eisprong er is doe ik niet. Heb je eigenlijk altijd een eisprong gehad als je ongesteld wordt zonder gebruik van anticonceptie?

16. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi norge,op welke datum zal ik je nod zetten?

Jel, geen idee maar volgens mij moet je ei gewoon elke maand komen. Op welke dag ben jij gestart met de ovu testen? Ik ga mijn ei ook proberen te zoeken met testen. Ben benieuwd

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Zet mijn NOD op 5-11.

Ik zit op dit tijdstip achter de computer. Heb zo'n last van mijn menstruatie en buikpijn waardoor ik gewoon niet meer kon slapen. Echt balen gewoon....

18. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ninoos ik was op dag 12 begonnen met de ovulatietesten.

Norge wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Helaas ben ik er ook weer ziek van geweest een hele dag. Je hoort zo vaak vrouwen die helemaal geen last hebben van hun menstruatie, lijkt me heerlijk.

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoooi,

ik ben klote gaar van t kamp. Het was super leuk, maar echt mega vermoeiend...Ik ga zo naar bed, hoppa!

@Ninoos, idd hopen dat dit gewoon eenmalig was en op naar de volgende ronde!

@Norge, he bah! En negatief en ongi in je CP weekend...Maar ook vol goede moed naar ronde 2!

@Jel, ja, mss beter op je lichaam vertrouwen dan op zo'n test denk ik soms! Meer dan regelmatig klussen kun je toch niet, succes!

Ik denk zelf dat ik wel eens dit weekend ongi zou kunnen worden...Gaan we allemaal de volgende ronde in, we zien wel!

Voor nu, gute nacht! x

20. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ninoos, kan je mijn NOD op 20 oktober zetten? (hou even de 30 dagen aan)

Lilage hoop dat jij zwanger bent deze ronde, moet toch iemand van 'ons clubje' de eerste zijn :) Beetje leuk nieuws in dit topic

Deel Deze Pagina