Spiraal heeft niet goed gezeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GuusjeG, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Hallo

    Officieel zou me mirena volgende week eruit gaan, bijna 5 jaar
    Eerste 3 jaar ellende gehad laatste 1.5 jaar ging wel oke tot ongeveer achteraf 3 mnd terug kreeg ik tussendoor veel oud bloed en laatste 6 wkn bleef het aanhouden, totdat het helder werd. Kreeg ook steken helemaal onder in buik en me spiraal is eergisteren er vanzelf bijna uitgekomen was al zover dat ik hem er zelf kon uithalen, geen pijn of bloedingen. Was erna direct van me bloedingen af
    Genecoloog gebeld uitgelegd zei dat direct dat me lichaam heeft uitgestoten en in baarmoederhals terrecht is gekomen en is gaan zakken
    De vraag is hoelang heeft die verkeerd gezeten.
    23 okt krijg ik controle ...
    Mocht ik zwanger zijn zou het 3 mnd zijn, kwaaltjes heb ik nooit gehad bij de andere kids..
    Geen pijl op te trekken,

    Heb voor de fun was ik altijd al benieuwd naar test met baking soda gedaan en die bubbelde direct .. Geen idee of dat normaal zonder zw schap ook is.

    Bedoeling was uiteindelijk nieuw spiraal als alles schoon is.. Dus daar ga ik nog gewoon van uit!

    Iemand ervaring met spiraal die uit baarmoeder is verplaatst zonder iets te merken?
     
  2. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Edit 23 oktober moet 23 januari zijn
     
  3. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Geen ervaring, maar kun je niet gewoon een zwangerschapstest doen? Dan weet je dat in elk geval vast zeker..

    Succes ermee, spannend!
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  4. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Geen ervaring mee maar waarom niet gewoon een zwangerschaps test?
     
  5. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Zelf een zw test doen of urine inleveren bij de huisarts en daar laten testen?
     
  6. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Heb dus 23e gewoon de afspraak stond eral ivm verwijderen....
    Acht kans klein natuurlijk maar weet ook niet hoelang en of je zonder klachten kan merken of het uit je baarmoeder verplaats

    Wel maakte ik 'met spiraal een dunne baarmoeder slijmvlies wand aan! Dat is onderzocht ivm veel bloeding eerste 3 jaar
     
  7. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Nou ja als de spiraal al een week of 4 niet meer op zijn plaats zat dan kan je natuurlijk gewoon een eisprong krijgen. En misschien al wel langer geleden.

    Misschien fijn om te weten waar je aan toe bent, ook stel dat je wel zwanger bent je je levenstijl misschien moet aanpassen.

    Bij de action kost de gewone test 2 voor 1 euro 70 of zoiets.
     
  8. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Eisprong heb ik vanaf begin af aan altijd gevoeld gewoon.. Dat komt vaker voor bij 2e keer spiraal had ik normale cyclus gewoon tijdens spiraal ..

    Jaar geleden zat die nog goed had ik uitstrijkje gehad

    Twijfel met test vraag me niet waarom . Als het inderdaad wel zo zou zijn is het 3 mnd..
     
  9. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja en dan kom je er uiteindelijk ook wel achter als het zo is. Als je vd onzekerheid af wilt, zou ik gewoon een test doen.
     
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Je wacht dus liever nog een week in plaats van een simpele urinetest te doen? o_O

    En ik neem aan dat het drie maanden kán zijn maar ook korter. Of heb je al bijna drie maanden geen seks gehad?
     
    YellowEyes, Madelie, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    3 mnd idd geen seks dus zodoende dat als het zo zou zijn 3 mnd is

    geen idee hoelang spiraal verkeerd zat als ik afga van klachten begon het rond die tijd.. Geen idee of je überhaupt geen klachten krijg als die verplaats of niet goed zit.

    Heb nu zo nu en alleen wat bloedingen maar vele malen minder als voor dat die eruit ging dat is normaal zover ik weet als je spiraal eruit gaat ..
     
  12. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Vooral meer bruine als heldere bloedingen .. Alleen met afvegen niet in urine zelf
     
  13. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik snap het ook niet. Je gaat aan de slag met baking soda en neemt de moeite om dit topic te openen maar even een simpele test om je uit je onzekerheid te verlossen is lastig? :rolleyes:

    Is het wel gewenst? Ik zou gewoon even een test doen. Dan weten jij en je man(?) direct waar jullie staan.
     
    MelMel en Sado vinden dit leuk.
  14. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Sowieso las ik in een ander topic dat je je eisprong voelt en recent ook gevoeld hebt? Denk niet dat je je dan heel druk hoeft te maken. Succes volgende week.
     
    bozoe vindt dit leuk.
  15. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou een testje doen, al denk ik - gezien het bloedverlies en het feit dat je je eisprong nog hebt gevoeld - dat je niet zwanger bent nu.
     
  16. Podex

    Podex Fanatiek lid

    5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Als hij nog in het lichaam zit geeft ie iig nog hormonen af. Dus zou me er niet al te druk om maken
     
  17. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik probeer echt te bevatten waarom je in jouw situatie geen zwangerschapstest zou doen. Ik snap het echt niet... maar goed belangrijk is natuurlijk dat je je er zelf goed bij voelt. Ik ben benieuwd wat er uit je afspraak bij de gyn komt!
     
  18. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Precies. Al zou menig mens als je echt denkt zwanger te zijn en al helemaal 3 maanden, allang een zwangerschaps test gedaan hebben.

    Dus vermoed dat ze niet zwanger is aangezien ze pas haar eisprong nog voelde
     
  19. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik lees het wel vaker. Ik krijg dan altijd het gevoel dat ze graag zichzelf (en omgeving) voor de gek houden.
     
    Sado en Simmy vinden dit leuk.
  20. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Klopt eisprong voel ik doorgaans normaal altijd
    Sinds de klachten .. Bloedverlies en steken onderin durf ik niet met zekerheid te zeggen of dat te maken had dat spiraal uit baarmoeder was al of de eisprong.
    Voor me gevoel voelde t zo maar wist niet dat spiraal verkeerd zat
     

Deel Deze Pagina