Spoed iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Danpas, 10 mei 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danpas

    Danpas Actief lid

    25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Hier moet alles nog een beetje bezinken....
    Dinsdag bij de gyn te horen gekregen dat mijn vriend zijn zaad toch niet goed genoeg is, hij heeft wel 2 kids uit een eerder huwelijk. Ze adviseerde iui in eigen cyclus. Toevallig zou vandaag mijn eisprong zijn en uit de echo bleek dat indd het geval. Toch fijn als je inmiddels je lichaam heel goed kent.
    Savonds moest ik ovitrelle spuiten en morgen moeten we terug voor zaad inleveren en uurtje later inspuiten.
    Het gaat allemaal vliegensvlug en ik ben nog niet helemaal thuis in hoe en wat met iui.
    Mijn vriend is voornamelijk ook nog de klap aan het verwerken. Ik wil hem hierbij heel graag helpen maar kan zijn schuldgevoel niet wegpraten. Hoop dat dit puur een kwestie van tijd is.
    Ook is bij ons beide het besef gekomen dat de romantiek samen zwanger worden weg is door de mmm. Wil hierbij niemand tegen het zere been stoten hoor. Dit is nu even puur ons gevoel.
    Ik ken het forum hier een klein beetje maar zat voornamelijk op het stukje zwanger worden. Nu we sinds deze week echt de mmm in gaan ga ik deze tak van het forum even uitpluizen naar ervaringen...ga ik niet helemaal onbelezen de iui in.
    Ik hoop ook wat positieve ervaringen te lezen.

    Ook ben ik benieuwd naar ervaringen wat betreft ovitrelle. Rechts voelde ik mijn komende eisprong altijd, maar op dit moment is het gevoel veel sterker. Hoop ook dat Mn ei niet springt voor morgen ochtend.
     

Deel Deze Pagina