Hoi meiden, Sinds vanmorgen heb ik enorme hoofdpijn, ik heb genoeg vocht binnengekregen en ik heb ook al geslapen maar het gaat maar niet over. Ik heb paracetamol in huis 500mg, hoeveel mag je hiervan innemen? Normaal (lees; niet zwanger) neem ik er twee maar ik weet uberhaupt niet meer of je nou wel of geen paracetamol mag en zoja, hoeveel (de bijsluiter kwijt). Weet iemand dit? Alvast bedankt. Liefs, Fem
gewoon 1 doen en afwachten. Volgens mij moet je er sowieso voorzichtig mee zijn en niet meer nemen dan strikt noodzakelijk.
ja, doe ik nu ook, heb er nu eentje genomen, ben echt geen mietje maar zit te huilen op de bank van de pijn (hormonen ook ). Bedankt meiden !
Bijsluiters kun je ook altijd online vinden, gewoon even googelen op "paracetamol bijsluiter" en dan de eerste link. Sterkte!
je mag idd 6 tabletten per dag ( is 3000 mg in totaal) Een kennis had een ander huis tuin en keukenmiddeltje Zwarte koffie met een eetlepel citroensap ( en eventueel suiker erin) en dat nippend opdrinken. Ik weet niet of het helpt.....? Of wat ik wel eens doe: toco tholin op je slapen smeren ( kijk uit met te dicht bij je ogen) Succes.
Naar mijn weten mag je tijdens de zwangerschap 4 pcm per dag. Heb ook nog even snel wat gegoogled en kwam dit tegen: Paracetamol gebruiken bij zwangerschap en borstvoeding – Ingelicht
Paracetamol kan niet zoveel kwaad...Mijn arts heeft me tijdens een griep gezegd dat ik 3 keer op een dag (24 uur) twee paracetamolletjes mocht innemen: dus totaal 6 (baby doet 't nog steeds goed!). Meer is niet goed...maar als je je hieraan houdt kan er echt niet veel kwaad hoor!