Spoedvraagje pyamapapje.

Discussie in 'Voeding' gestart door Prissie1983, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Hoi!

Zaterdag op zondagnacht gaan wij op vakantie.
    We vliegen rond een uur of 6 en dan is het meestal tijd voor de fles op een normale dag.
    Rond 9 uur ontbijt hij met een bord pap, maar nu zijn we dan net uit het vliegtuig en hebben we geen mogelijkheid tot een bord pap.
    Nu heb ik zo'n pakje gekocht met 2 pyamapapjes erin, deze wil ik dan geven bij het opstijgen, zodat ie meteen zuigt voor de druk in zn oren.
    Zo heeft ie ook meteen een beetje een bodempje binnen aangezien ik m geen bord pap kan geven.
    Hij krijgt dan wel iets anders hoor, gewoon een stuk ontbijtkoek, rijstewafeltje, dat soort dingetjes gaan in de handbagage mee.
    Mijn vraag is nu:
    Weet iemand of de pyamapapjes ook echt dik zijn of zijn ze gewoon vloeibaar als melk?
    Misschien een wat vreemde vraag, maar ik een speen nummer 4 en die is niet dik genoeg denk ik om echt pap door te laten, dan moet ik morgen even razendsnel een papspeen kopen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Ik lees nog snel het antwoord voor we weg zijn, het zou kunnen dat ik niet meer antwoord, dus alvast hartstikke bedankt voor het antwoorden ;)

Groetjes Priscilla.

2. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    mijn dochtertje krijgt elke ochtend een pyamapapje omdat ze om 6 uur komt en daarna slaapt ze lekker verder

maar om even in te gaan op je vraag ik gebruik altijd de papspeen het zit namelijk qua dikte precies tussen pap en melk in wat ik wel een gedaan heb is als een speen bv net te krap is doe ik met een vork het gat iets groter maken dat helpt ook maar je hoeft niet speciaal een papspeen te kopen hoor.

het voordeel met die pyamapapjes is dat je ze ook koud kan geven.dus niet speciaal op hoeft te warmen.

fijne vakantie!!!

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heb je t wel eens geprobeerd? Zou t nog effe testen mijn dochter vond de eerste paar van die dingen niet lekker.

Wel gingen ze erg goed door de speen (difrax m) tis niet echt dik, meer een sausje

4. adi

adi Niet meer actief

Wij geven die pap in dezelfde speen waar ze hun melk uit drinken en dat gaat prima. Het is gewoon vloeibaar, net iets dikker dan melk.
    En je kunt het ook koud geven, dus ideaal voor in het vliegtuig.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook de M speen van difrax en dat gaat prima.
    Hier elke avond voor het slapen gaan een avondpapje van bambix.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het is dikker dan melk en dunner dan pap. Ik zou je aanraden om het even thuis te testen of je kindje het lust, Charlotte moet er niks van hebben, die vindt het echt heel erg vies namelijk...

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik doe het ook met M van difrax en dat gaat super heb ze altijd voor nood in de tas altijd handig als je onverwacht ergens langer staat zoals file oid. en voordeel dat ze koud kunnen maar zou hem eerst vandaag ff koud uitporberne hoor want niet alle kids vinden het lekker en dan ook nog koud.

Deel Deze Pagina