Spontaan zwanger van nummer 3 ??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alys, 12 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alys

    Alys Lid

    9 jul 2021
    29
    30
    13
    Vrouw
    Hallo allemaal! even een korte uitleg/voorstel

    Ik ben 31jr en heb 2prachtige zonen van 1.5 en 4jr oud :oops: (eerder een MK gehad met 12wk).. voor beiden zaten wij in de MMM (man heeft/had lui zaad waardoor ze halve wege te moe waren om door te zwemmen) dus dmv IUI poging 1 en daarna poging 3 zijn ze gezond en wel met 38 en 38.2 weken geboren! wij dachten hiermee klaar te zijn (spontaan zwanger zou er niet tot nihil inzitten) totdat ik dus 25juni een positieve zwangerschaptest in mn handen had (ben wel wat vaker wat later met mijn ong. dus verwachtte er niet teveel van tot deze verrassing) ..

    vorige week echo gehad maar nog geen duidelijkheid over hoever ik zou moeten zijn (kan namelijk korter zijn omdat ik niet precies wist hoe of wat) ervan uitgaande dat mijn laatste menstruatie dus op 27/28 mei was zou ik dus nu pas 6weken zijn) over 3weken mag ik weer voor een echo terugkomen met de hoop dat het goed zit en goed gegroeid is.

    Wat zijn jullie ervaringen hiermee ? (ik hoor dit wel vaker maar om het nou zelf mee te maken is toch wel bijzonder :confused:)

    PS : Zal even bijlagen toevoegen van de foto's
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina