Spontaan zwanger worden na MMM

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chiara2, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Ha dames,

    Ik heb 2 prachtige kindjes gekregen via de MMM! Super blij mee.
    Maar de wens voor nog een kindje is sterk aanwezig. . .Dit keer gaan we toch het eerst zelf proberen. Tot een paar weken terug zei ik nog dat ik niet nog een keer die mmm in wil (weer die teleurstellingen en al die echo's en dat prikken etc) maar wellicht als het toch niet lukt . .
    Ik heb zelf een sterk gevoel dat het wel gaat lukken alleen de lijn tussen hoop, teleurstelling en waarheid ligt soms dicht bij elkaar. Hoop ik het alleen maar of voel ik het echt goed aan?

    Zijn er mensen die inderdaad spontaan zwanger zijn geraakt na de MMM?

    Liefs
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.268
    7.831
    113
    Gelderland
    Hoi @Chiara2,

    Wat spannend en leuk dat jullie voor een derde kindje willen proberen zonder mmm.
    Inmiddels loop ik al 2 jaar bij het zwanger worden gedeelte (helaas!) maar ik ben echt al heel erg veel wonders tegen gekomen hier.
    Misschien kunnen jullie jezelf een datum geven tot waar je wilt proberen? Dat hebben wij ook gedaan maar later wel aangepast.
    Van onze eerste twee ben ik spontaan zwanger geraakt maar deze derde wil helaas nog niet lukken. Wij gaan ook niet de mmm in.
    Ik kletst in een clubje onder het zwanger worden gedeelte, zwanger worden zonder Mmm. Als je mee wilt kletsen ben je welkom!
     
  3. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik ben 13 jaar na de geboorte van mijn dochter spontaan zwanger geraakt .
     
    Chiara2 vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Hier de eerste zwschap dmv de 6e iui (2000)
    De 2e, 3e en 4e zwschap via ivf (verse tp telkens raak in 2003 -2004 - 2009).
    Daarna nog 5x cryo tp's gehad in 2014-2015, maar niet raak.
    2x verse tp ivf gehad in 2015 ... niet raak.

    Daarna rustmaand om te bespreken of we verder zouden gaan en bingo...spontaan zwanger :).

    En tussen de iui's en ivf door nooit ac gebruikt, dus kansen op spontaan waren er tussendoor genoeg ;)
     
    Chiara2 vindt dit leuk.
  5. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Onze eerste gekregen via icsi. Bij onze tweede na zelf proberen toch weer icsi begonnen, eerste poging mislukte dus eerst een rustmaand voor we de cryo's mochten gebruiken en in die maand spontaan zwanger geraakt. Onze derde kwam ook spontaan na een MA van een cryo. Dus echt heel bizar
     
    Chiara2 vindt dit leuk.
  6. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    W
    Dank je wel voor je reactie! Jij hebt het dus de andere kant op! Wat frustrerend is dat!
    Ik ga eens kijken bij het clubje, dank je!
     
  7. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Wat een mooie verhalen!!! Dat geeft mij moed! Dank jullie wel!
     
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een positieve test nadat we 3 jaar over de eerste hebben gedaan! Toen ben ik zwanger geworden via ivf. Nu dus spontaan. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
     

Deel Deze Pagina