Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje1981

    Leeuwtje1981 Actief lid

    3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Ik heb woensdag 13 januari een afspraak bij de diëtiste staan en start dan ook met een 10 weekse programma > sporten in het water een uur lang per week.....

    Het zal bij mij echt neer komen op niet snoepen en minder eten en veel bewegen.....pppfff
    Ook al gestopt per 1 januari met roken...dat als ik hiervan mocht aankomen dan neem ik deze kilo's ook al vast mee hahaha
     
  2. Zinaa

    Zinaa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Is bij ons ook altijd zo begin januari. Gelukkig wordt het ook weer snel rustiger haha. Het lukte mij vanmorgen niet om te gaan sporten, ik werd laat wakker en ik voelde me futloos. Ik ga morgenvroeg wel, er is sneakpreview van de nieuwe lessen dus ik ga naar shape en burn.
     
  3. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    het is mijn schoonmoeder hoor meiden maar dank voor de felicitatie s .

    Tina: Goed gedaan dan , en ik geef je man gelijk onder de 60 kilo hoeft ook niet , zo tussen de 60/ 65 is mooi zat .

    Leeuwtje: Welkom en succes met afvallen.

    Hier ga ik echt maandag pas weer sporten heerlijk zin aan .
    We gaan zien of het gaat lukken er wat af te krijgen en fit en gezond te blijven en strakker dat is het doel van dit jaar .
     
  4. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Anneliesje, ja dat zal vast, die drukte in de sportschool.
    Over een maand is dat weer over ;)

    Leeuwtje, welkom en succes.
    Wij motiveren je wel, komt goed :)
     
  5. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    De laatste dingen in de grondverf gezet. Moest ook nog stucsel van de verwarmingsbuizen afbikken dus het was gelijk een workout voor mijn armen :D

    Morgenochtend thuis kracht en cardio doen.
     
  6. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.815
    394
    83
    hahaha nee nog niet. zal es fototje posten
     
  7. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @leeuwtje, slim dat je het zo aanpakt. Ik hoop dat de diëtiste je handvatten kan geven.

    Hier ook totaal anders gaan eten en veel minder gaan snoepen/snaaien/vet eten. Ik sta mezelf het eens per week toe (met mate), omdat ik vind dat het toch heel af en toe moet kunnen.

    Wat moet ik me bij sporten in het water voorstellen?

    @marnat geniet nog even van het weekend (als voorproefje op maandag haha).

    @sniffy: ja dat hoop ik stiekem wel een beetje. Dit was gewoon haast niet te doen en dat op een zaterdagochtend. Morgenvroeg ook maar vroeg aanwezig zijn, anders kan ik niet eens meedoen aan spinning.

    Moet je nog veel verven?
     
  8. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.815
    394
    83
    ....
     
  9. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.815
    394
    83
    close up van spierbal arm hahaha
     
  10. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Anneliesje, nee valt mee. Nog een raam en deur en de voordeur + kozijn. En dan is het klaar.

    Maar dan is alles binnen en buiten weer strak. Buiten hebben we overigens laten doen.
     
  11. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Haha nice Tina!

    Ik zal er morgen eens 1 plaatsen.
     
  12. ImAmommy

    ImAmommy Fanatiek lid

    23 aug 2015
    1.614
    0
    36
    Hahaha hoelang ben ik weggeweest?wat hebben jullie vewl gepost zeg :D
    Ik heb eindelijk alle drukte achter de rug! Lekker genieten van de weekend & maandag weer knallen!

    @ nieuwe leden: welkom en succs mwt afvallen!

    @tina looking fine ;)

    @marnat gefeliciteerd met je schoonmoeder

    @anneliesje wooow meid gefeliciteerd!

    @de rest: alweer vergeten hahaha :) zal vast door de honger komen... Ik ga eten en straks lekker genieten van mn schocoladereep :p het is tenslotte weekend :p
     
  13. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Chocolade is altijd lekker 😋
     
  14. Rabarber

    Rabarber Niet meer actief

    Hoi,

    Ik wil me ook graag aanmelden. Ik lees al een tijd met jullie mee en ik heb besloten om weer een account aan te maken. Ik heb namelijk af en toe echt een schop onder mijn kont nodig en volgens mij kunnen jullie wel hard schoppen :p.

    Ik weeg nu 66,7 kilo en ben 1,67 lang. Mijn doel is vooral mijn buikomvang (nu 84 cm op het smalste punt :)) te verminderen en mijn buikflapjes kwijt te raken. Ik heb een figuur als een oliebol op stokjes! Sporten is het probleem niet, want ik sport al gemiddeld vier keer per week. Mijn grootste probleem is eten. Ik ben een echte Bourgondiër en ik hou van eten! Mijn plan is ongeveer 400 kcal onder mijn onderhoud te zitten en de verhouding koolhydraten, vetten en eiwitten op 40-40-30% plus een keer per week een cheatmeal.

    Op naar een gezond en sportief 2016 voor jullie allemaal!
     
  15. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Rabarber, we kick some ass :D

    Welkom!

    De manier waarop je het wilt aanpakken ziet er goed uit.

    Wat voor sport doe je?
     
  16. Rabarber

    Rabarber Niet meer actief

    Dank je :D.

    Ik doe aan bootcamp, hardlopen (met veel interval) en krachttraining (o.a. veel kettlebellen).

    Ik heb de afgelopen twee weken al zoveel mogelijk gegeten volgens dit plan met als doel tijdens de feestdagen niet aan te komen. Dat is gelukt ondanks 5x keer uit eten, een kaasfondue en een gourmet (hoezo Bourgondiër ;)), maar ik vind het wel erg lastig om aan voldoende eiwitten te komen. Ik ben niet zo fan van veel vlees eten. Als iemand tips heeft?
     
  17. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ei, kwark, noten, yoghurt, vis, huttekase zou je kunnen eten
     
  18. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen!

    Ik ga zo even sporten, wel thuis.

    Verder wil ik nog even naar de winkels want 2 sportshirts gaan kapot.

    Morgen begint het normale leven weer voor de kinderen dus dat wordt weer de wekker zetten.

    Als voordeel kan ik wel weer meer in de ochtend sporten ;)
     
  19. Logan

    Logan Niet meer actief

    #4979 Logan, 3 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2016
    Als ik er nog tussen pas wil ik mij graag aanmelden :). Op het moment weeg ik 81 kg bij 1.71 m met 28.8 % vet. Ik kom niet onder de 80kg en mijn uiteindelijke doel is toch wel rond de 73kg te komem.
    Ik sport 3 a 4 keer in de week maar ik was mezelf goed kwijtgeraakt. Nu heb ik sinds een tijdje de draad weer opgepakt maar een klets groepje is wel erg motiverend.
    Ik ga op vakantie in april dus ik ga voor de blokjesbuik of de bolle buik haha. (Ik weet dat ik in vier maanden geen echte sixpack kan trainen hoor ;))
     
  20. Rabarber

    Rabarber Niet meer actief

    #4980 Rabarber, 3 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2016
    Logan ik hoop voor jou een bolle buik! Wat voor sport doe je?

    Sniffy huttenkase is ook een goed idee. Misschien rolletjes maken met plakjes kipfilet voor de dubbele eiwitten. Kwark eet ik al veel, maar vis zou ik ook nog wel wat meer mogen toevoegen.

    Hier vandaag ook thuis sporten. Krachttraining met de focus op mijn core. Waarschijnlijk vanavond als de kinderen op bed liggen.

    Menu vandaag:
    O smoothie van amandelmelk, spinazie, mango en komkommer
    T handje noten
    L flinke salade van witlof, gerookte kipfilet, walnoten, honing en een pistoletje
    T schaaltje Skyr
    A geen idee man kookt

    Goede zondag allemaal!
     

Deel Deze Pagina