Mama's to be omgeving ede/arnhem..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Eefje86, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving en heb wel een vriendengroepje opgebouwd, maar daar zit geen een moeder of zwangere tussen.
    Dit vind ik erg jammer en ik zou daarom graag contact krijgen met meiden die net als ik net zwanger zijn en graag willen beppen en shoppen , zwemmen en thee(met mate ;) leuten met een mede-zwangere en later mama.
    Er wordt nauwlijks gereageerd op dit soort oproepjes, maar ik probeer het gewoon :D
    Ik ben trouwens 26 en woon samen met mijn vriend in Ede.

Ik hoor graag van jullie!

xx

2. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hoi Eefje

Ik ben nu 10+5 weken zwanger en woon in armhem.
    Ik zou het zelf ook leuk vinden wat meer in contact te komen met meiden uit de omgeving.
    Ik ben 22 en mijn vriend 28. We zijn druk bezig met een huis kopen. Hopelijk is dan alles af als de baby komt.

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Leuk dat je reageerd!
    Ik heb ook in arnhem gewoond, sinds april in ede , werk nog wel in arnhem.
    Mijn vriend is 33 jaar..
    Hebben jullie al een echo gehad??
    Ik ben de 26e aan de beurt..kan niet wachten, maar vind het tegelijkertijd ook best spannend!!
    Heb je verder ook last van symptomen?

4. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Nou bij puur geluk heb ik 3 echos in 3 weken gehad haha. Eerste keer bij de verloskundige. Ze dachten dat ik langer was. Dus de termijn echo moest 2 weken later overnieuw. Ook had ik een afspraak bij de gyn staan omdat ik trombose heb gehad. Maar ze snapte het hele gesprek daar niet dus toen kreeg ik opeens een echo. Waar ik natuurlijk geen nee tegen zeg :p. En gister dus de 3de echo gehad. We hebben een behoorlijk bewegelijk kindje. De gyn kon het al nauwelijks meten en gister was het echt een ramp.
    Het is evht een stuiterbal. De verloskundige moest er al vreselijk hard om lachen. Het leek wel de macarena.
    Hij/zij lag eindelijk 3 seconden stil nadat het zo hard had gesprongen dat het zijn hoofdje had gestoten. Toen kon ze gelukkig snel een foto maken en meten.

Maar spannend de 26ste voor de eerste keer! Ik kan zeggen dat het echt onwijs leuk is. Neem maar een zakdoekje mee :p

Och en symptomen.. Ik ben onwijs misselijk. Heb er tabletten voor gekregen zodat ik niet uitdroog. Hopelijk is het met een paar weekjes weg.
    En jij dan ?

Ohja als ik een beetje raar typ dan komt het dat ik op de ipad zit.

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha de macarena.. Maar leuk zeg al die echo's!!
    Ik heb er ook erg veel zin in.. Maar hou in mn achterhoofd dat het ook
    Niet goed kan zijn..
    Vervelend dat je zon last hebt van misselijkheid !!
    Ik heb bijna nergens last van..miss komt dat nog;)
    Ik heb allen gevoelige borsten en soms geen zin in eten.. Of ineens wel
    Heel erg trek in iets raars..
    Ik ga binnenkort op zwanger fit hier in het zwembad..leek me wel leuk.
    Ga jij nog iets van een cursus doen?

6. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    En hoe was de echo?

Geen idee of ik een cursus ga doen. Had gekeken bij zwembad de grote koppel maar daar doen ze niks. En anders gewoon lekker samen zwemmen met mijn vriend. Verder ben ik nog geen "leuke" cursus tegen gekomen.

7. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hoi Eefje en Polkadotje,

Ik ben 27 en net erachter gekomen zwanger te zijn, niet gepland (4,5 week nu), en ik ben alleen. Dus dat was schrikken, maar inmiddels is het wat bezonken en kan ik er ook blij van worden mogelijk een kindje te krijgen volgend jaar. Moet allemaal goed komen!

Ik woon sinds anderhalf jaar in Veenendaal. Hier ken ik eigenlijk niemand, omdat ik genoeg vrienden heb die verspreid over midden Nederland wonen. Dus dat ik niemand in deze stad ken vond ik nooit zo'n probleem eigenlijk.

Nu met een mogelijk kindje lijkt het me toch leuk om ook hier in de buurt eens wat vriendschappen te zoeken!

Groetjes,
    Kiwi

8. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal, ook ik wil me hier aanmelden. Ik ben 21 jaar en woon samen met mijn man in Barneveld. Manlief is 22 jaar oud. wij zijn weken geleden achtergekomen dat we zwanger zijn, het was echt niet verwacht. HEt lijkt mij heel leuk om mensen uit het omgeving to leren kennen die ook zwanger zijn of zwanger zijn geweest en nu kindjes hebben.

Ik ben al erg misselijk maar niet elke dag, ook heb ik al 2x echt hoofdpijn gehad waar ik maar misselijker van word. IK heb nog mijn grote etenlust en heb soms maar echt hele groot zin in warme broodjes haha, waarschijn vanwege de zwangerschap en dit koud weer.

9. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hoi vicki en kiwi

Jammer genoeg was dit topic niet heel drukt bezocht. Maar leuk dat er zich 2 nieuwe dames melden!

Hoe is het nu met jullie?

Hier gaat het gelukkig goed. Ben erg misselijk geweest. Heb nu alleen nog maar last van af en toe per dag een vlaag van misselijkheid.
    Maandag heb ik de 20 weken echo. Erg spannend. We weten trouwens al wel dat we en meisje krijgen!

10. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Oops, ik was zelf ook vergeten nog eens te kijken hier! Zal eens kijken of die email-notificatie werkt.

Hoe was je 20 weken echo Polkadotje? Alles op het eerste oog gezond? Leuk, een dochtertje! :)

Jij bent wel lang misselijk geweest zeg. Hier is het sinds vorige week ineens een stuk minder geworden. Nu alleen bij het wakker worden met een lege maag nog een vervelend gevoel, en zo af en toe een vlaag, maar niet meer het kotsmisselijke en overgeven. Dus ik hoop dat het vanaf nu verder wegblijft, dat zou fijn zijn ;)

Ik heb in week 7 al een echo gehad, mooi kloppend hartje. Deze week de termijnecho met 11 weken, ben erg benieuwd!

Groetjes,
    Kiwi

11. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Hallo :) lijkt me gezellig om hier mee te kletsen.. Ben 23 jaar, woon in Veenendaal en geloof een stuk verder in de zwangerschap dan jullie? Nu 38+1

12. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    23 moet 22 zijn excuus.. Komt door telefoon

13. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hallo!

Ook ik kom uit de buurt, woon in Barneveld!
    Volgens mij wordt hier alleen niet echt veel meer gekletst haha :D

14. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    hai ik kom uit renswoude en morgen 17 weken zwanger

misschien kunnen we het topic nieuw leven in blazen lijkt me gezellig:D

Deel Deze Pagina