Sportkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 16 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.879
    3.849
    113
    Vrouw
    Nu ik een half jaar na de bevalling nog niet fit ben heb ik besloten aan de slag te gaan met een personal trainer. We gaan de komende 20 weken 2x per week aan de slag.

    Hiervoor heb ik altijd gestijldanst, waar je dus altijd een rok of dansbroek aan hebt. Ook de shirts zijn niet echt geschikt voor fitness achtig workouts.

    Dus mij vraag aan jullie: waar sporten jullie in? Hebben jullie een fijn merk? Ik ben opzoek naar een paar fijne shirts en 2 trainingsbroeken. En dan het liefst niet shirts die kort uitvallen. Misschien dat ik mijn buik na die 20 weken best wil showen, maar nu absoluut nog niet. Normaal zou ik in de winkel gewoon rondkijken, voelen en passen. Maar dat gaat nu natuurlijk niet.
     
  2. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.692
    7.737
    113
    Vrouw
    Ik sport u. Een sportlegging ( van de decatlon ) en een sportshirt die ruimer valt van de h&m of Hema. Oh en een sport bh!
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vind mijn sport leggings en tops van Bjorn Borg en Calvin Klein heel fijn zitten maar ook de sport broeken van H&M zitten lekker en zitten erg mooi bij mij. En die zijn qua prijs ook goed betaalbaar.
     
  4. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.831
    12.956
    113
    Vrouw
    Ik sport in voetbal shirts, aangezien de meeste modellen officieel alleen voor mannen zijn, zie je niets van de vorm van je lichaam. Dus je buik wordt er prachtig in verhuld (en je borsten gedeeltelijk ook :roflmao:).
     
  5. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.481
    6.168
    113
    Ik heb veel sportkleding van de h&m. Betaalbaar en zit goed.
     
    Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Handbalshorts (Hummel) en wijdere hardloop-shirts (weet het merk even niet). Heb ook een tanktop en sportleggings (Puma en Nike). Ligt een beetje aan welke activiteit en de temperatuur welke ik draag :)
     
  7. marieke12345

    marieke12345 Actief lid

    11 okt 2013
    430
    100
    43
    Only play zit bij mij fijn, en de broeken van stronger. Die broeken zijn vrij hoog dus fijn voor de buik:thumup:
     
  8. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.315
    806
    113
    Ik heb zelf alles van de h&m. Betaalbaar, schijnt niet door en leuke printjes
     
  9. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik sport dagelijks. Nu voornamelijk krachttraining en Hiit training, toen de sportschool nog open was bokstraining. Ik sport meestal in een high waist sportlegging en sportbh. Veel van Victory of Bara, die squatproof zijn wat ik een big deal vind. Laatst een setje op AliExpress besteld en was aangenaam verrast! Prima setje, squatproof, niet dezelfde kwaliteit als Bara maar daar was de prijs ook zeker naar

    hier de link:
    € 8,34 45% Off | Peeli Hoge Taille Naadloze Leggings Yoga Broek Push Up Fitness Strakke Workout Tummy Controle Gym Leggings Athletic Broek Sportkleding
    https://a.aliexpress.com/_BVEYbH

    normaal heb ik M maar nu een L besteld ivm Aziatische maten en deze zit echt lekker.
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Sportkleding hier altijd van de H&M om de meest simpele reden: betaalbaar.
    Ik wissel graag van sportkleding en vind het ook leuk om elk seizoen wat nieuws te kopen. Vandaar.

    Al moet ik nu zeggen dat het sporten de komende periode op een heel laag pitje staat: ik heb mijn abo juist stopgezet. Het lukt mij gewoon niet om zwanger met 2 kleintjes en een voltijd baan elke dag om 7u in de sportschool te staan. Het kost me allemaal net wat meer moeite ;)
    Ook straks na de bevalling ga ik echt niet gelijk weer aan de slag. Met 3 kleintjes, pff, moet er niet aan denken.
    Wel doe ik elke dag nu wat oefeningen thuis en wandel ik wel veel en dat ga ik er gewoon voorlopig inhouden.

    Anyway, geen antwoord op je vraag. Maar: H&M it is.
     
  11. Lottie987

    Lottie987 Bekend lid

    17 mei 2019
    537
    347
    63
    Vrouw
    Ik heb sportleggings van gymshark, zitten echt super fijn!
     
  12. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Ik denk even praktisch mee. Ik vind het heel irritant als een sportbroek geen touwtjes heeft, anders zakt hij bij mij altijd af. Daar let ik dus altijd op als ik sportkleding koop.
    Verder koop ik hardloopkleding van Nike of Asics, voor de winter met een thermovoering, echt dikker materiaal en in de zomer normaal.
     
  13. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.879
    3.849
    113
    Vrouw
    Ik heb wat verschillende dingen besteld op basis van wat jullie gezegd hebben! Ga thuis gewoon een uitgebreide pas sessie houden en wat niet bevalt gaat terug. Heb inderdaad wat leuke dingen uitgezocht zodat ik me er ook lekker in voel als ik het aan heb.

    Wat ik lastig vind is dat mijn gewicht nu hard aan het dalen is (schildklier doet het weer + gezond eten en meer bewegen). Dan vind ik het zo zonde om van alles te kopen, als het dan binnenkort al weer te groot is. Maar goed, kan moeilijk in mijn spijkerbroek gaan sporten :rolleyes:

    Milde paniek over vanmiddag, dat wordt de eerste sessie. Ben bang dat ik woensdag van de spierpijn niet meer op of neer kan :roflmao:
     

Deel Deze Pagina