Hoi! Ik ben nu 22 dagen aan het spuiten met gonal f, en sinds afgelopen woensdag is de dosis verhoogd van 37,5 naar 62,5. Vorige week vrijdag had ik een echo met 2 eitjes van 9mm en afgelopen woensdag nog maar 1. Nu heb ik sinds vandaag bruine spotting. Ik heb geen cyclus van mezelf, dus geen ervaring mee. Is dat normaal tussendoor? Of kan dat komen omdat ik al zo lang aan het stimuleren ben? Ongesteld worden lijkt me sterk
22 dagen? Wow. Waarom breken ze het cyclus niet af? Lijkt mij logischer dan maar doorspuiten. Wat doet je baarmoederslijmvlies? Het kan best zijn dat je cyclus wel instort en je ongsteld wordt. Ongesteld worden is misschien wel zo gunstig en dan vers starten met een hogere dosering.
Eerlijk gezegd hoop ik dat ook, dat ik gewoon ongesteld wordt. Deze rond was echt al verziekt toen me na 2 weken 37,5 zonder groei niet wilde ophogen. Maar kon volgens de dokter geen kwaad dat ik zo lang aan het spuiten was. Bmsl is eigenlijk al sinds de eerste echo deze ronde rond de 7, terwijl ik normaal heel snel op 10/11 zit. Maandag staat er sowieso een echo gepland, dus zal t wel horen. Het is nu wel bij iedere wc beurt bruine spotting, dus hoop ongesteldheid. Maar goed, spuit voor de zekerheid komende 2 dagen nog wel door denk ik….
Voor de mensen die een googlezoektocht houden en op dit topic uitkomen: Mijn baarmoederslijmvlies was al aan het afbreken dus deze poging wordt afgebroken. Nu een kuur provera en dan opnieuw beginnen @Beheer dit onderwerp mag op slot!