sproeten en moedervlekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramona82, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo meiden,
    hebben jullie daar ook last van dat je sproeten en moedervlekken groter worden tijdens de zwangerschap? en dat niet alleen... ik heb er ook nog honderden bij gekregen op heel mijn lichaam :oops:
    voel me net een cheetah hahahaa

    of wordt het tijd om naar de dokter te gaan voor mij? :rolleyes:
    groetjes van Ramona
     
  2. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    helemaal niemand ? :(
     
  3. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    nee sorry kan je niet helpen heb daar geen last van anders moet je morgen ff voor de zekerheid de dokter bellen en het ff vragen veel succes

    liefs diane
     
  4. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    Ik heb ook heel veel sproeten erbij maar das van de zon. Moedervlekken groter,,,, vraag voor de zekerheid eens aan je verloskundige als je de volgende keer moet
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    de moedervlekken worden niet groter, maar heb wel zo van die bruine vlekjes bijgekregen. Geen idee of het door de zwangerschap komt of dat het toeval is.
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    een paar moedervlekjes bij mij zijn wel wat groter geworden en gevoeliger. heb me er nog niet heel erg veel zorgen over gemaakt, maar ik hou ze wel in de gaten. als je je er niet lekker bij voelt gewoon even de ha bellen hoor!
     
  7. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    jep hiero!

    mega veel kleine iniemienie moedervlekken...en sproeten...Voora op me borsten handen en onderbenen...

    achja....
     
  8. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Dit is heel herkenbaar!
    Ik heb al die vlekjes (vooral op mijn borst) aan de vk laten zien, en zij zei dat het door de hormonen komt. Als het goed is trekken ze na de bevalling weer weg.
     
  9. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Hoi,

    maak je niet druk hoor. Onder invloed van hormonen worden de moedervlekken groter. Ik heb dit tijdens de eerste twee zwangerschappen ook gehad. Na de bevalling werden ze weer klein. Zeker de vlekken op je buik worden groter door het groeien van je buik.
     
  10. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    heb zowiezo van mezelf al een heleboel moedervlekken, weet echt niet of ik er nog een paar heb bijgekregen.
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Ja, ik las ook dat ze tijdens de zwangerschap wat meer op je huid komen te liggen. Heb ik ook.
     
  12. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ja, ik heb er ook meer bijgekregen sinds ik zwanger ben! We wachten af of ze weg gaan of blijven zitten na de bevalling :)
    Ik hou ze wel in de gaten maar ben er nog niet meer naar de huisarts geweest. Tot nu toe zijn het allemaal kleintjes.

    Gr,
    Danielle
     
  13. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja bij mij wel,..

    ik heb een (platte) moedervlek in mijn navel, en sinds mijn zwangerschap wordt ie groter en krijgt meer vorm,
    vorige x bij de gynealoge wel iets van gezegd, maar ze ging er niet echt op door. dus ik nam aan dat het oke was, toch wil ik er volgende week nog eens op terug komen ,...
     

Deel Deze Pagina