Damien is de laatste tijd echt zo VRESELIJK vervelend, er zijn momenten dat ik er echt stapelgek van word! Het begon met gillen, wat ik in principe niet zo erg vond, maar er komen nu steeds meer dingen bij. Hij slaat (of mij, of de tafel, of de bank), gooit met spullen (m'n telefoon, de afstandsbediening, glazen), bijt (hij hing net weer in m'n arm met die scherpe kleine tandjes, hij heeft zelfs al een keer m'n tepel te pakken gehad :x) en hij slaat z'n hoofd overal tegenaan (de vloer, de muur, de bank). Hij heeft het een keer zo hard gedaan dat zn mond er van bloedde! Verschonen is een drama (dat gaat alleen op een normale manier als ie tegelijkertijd een fles drinken drinkt) om over afdrogen na het badderen nog maar niets te zeggen.. Hij heeft ook elke avond een half uur waarin ie ongelooooflijk druk is. Op de bank, van de bank af, op de bank springen, zich achterover op de bank laten vallen.. Hij streng ik 'm ook aanspreek, hoe stevig ik 'm ook bij z'n armpje pak, 'm dwing me aan te kijken en wat rustiger te worden, hij gaat er alleen maar heel hard om lachen (en gaat daarna weer vrolijk verder met springen en alles) Iemand die het herkent? Sprongetje? Fase? Zeg alsjeblieft dat het iets tijdelijks is! HELP!
Yup herkenbaar... Hier is het met tijden zo en af en toe is hij wat rustiger! Alleen dat hyper savonds (halfuurtje voor t slapen ofzo) heeft hij elke dag! Roept dan constant 'mamaaaa rennennnn' en rent dan serieus minimaal 30 rondjes eettafel... Komt tussendoor naar de bank gerend, roept hij 'maamaaa klimmennnn' klimt die erop/eraf/erop/eraf en ga zo maar door! Ik laat m altijd maar, en gooi hem dan snel naar bedje
Heel herkenbaar, al is het bij onze dochter denk ik geen sprong is, daar ze dit al sinds een half jaar doet. Bijten doet ze gelukkig niet, slaan daarentegen wel. En als ze haar zin niet krijgt of ze kan iets niet voor elkaar krijgen (bijv. op haar loopauto klimmen of blokjes bouwen) gooit ze zich soms met haar hoofd tegen de vloer (auwww) meestal laat ik haar even uitrazen en/of zet ik haar in de box en 'koelt' ze weer af. Dus meid, ik denk dat het er wel een beetje bijhoort qua leeftijd en ik hoop dat het idd een fase is van jouw zoontje. Bij onze dochter 'vrees' ik dat het een beetje haar karakter is! We zullen zien,hihi! Succes!
Nikkijane oh jawel hoor.. Gewoon kei hard met z'n hoofd tegen de zijkant aan... Slaapt meteen, succes verzekerd