Spruw? Help!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Petra82, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.601
    1.320
    113
    Westland
    Hulp gevraagd!
    Oh man, man, man, wat een pijn ! Mijn dochter (1 jaar) lijkt nog nergens last van te hebben, maar volgens mij heb ik hartstikke spruw.... Tijdens het drinken en ongeveer 3 kwartier na het drinken steekt mijn tepel en voelt t alsof ie in de fik staat. Herkenbaar?
    Ik smeer nu met miconazolnitraat (voed niet vaak op een dag, dus genoeg tijd om in te trekken en/of schoon te maken). Hoe snel gaat t werken? Nog andere tips? Gentiaanviolet wil ik graag zo lang mogelijk mee wachten, want mijn dochtertje is ontzettend druk, dus dan heb ik een volledig paars kind ipv alleen haar mond
     
  2. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Hoi Petra,
    Wat vervelend zeg! Hopelijk is het inmiddels al iets minder? Ik weet het gevoel nog heel goed van toen mijn dochtertje (nu 10 maanden) een paar weken oud was. Zij had (gelukkig) nergens last van, maar de pijn bij mij was des te erger:eek: Het is niet het antwoord waar je op zit te wachten, maar bij mij heeft gentiaanviolet wel heel goed geholpen! :)
    Veel sterkte!
     
  3. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier ook alleen ik klachten, ik heb alleen nystatine gebruikt (op tepel gesmeerd en in mondje gedaan bij iedere voeding) en hoorde dat je binnen 48u verbetering moet hebben, maar je moet altijd beide behandelen. Dus zowel je dochter als jezelf, ook al heb je geen klachten.
     

Deel Deze Pagina