spugen, maar zoooo vrolijk....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door duveltje, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Vanmorgen heeft Thije om ongeveer 8.30 de fles gehad en heerlijk van gedronken. De fles was precies als anders....
    En toch heeft Thije al ongeveer 5x gespuugd, en niet alleen een mondje. Zo te zien heeft hij nergens last van: is hartstikke vrolijk, geen koorts, tijgert en "zitschuift" door de woonkamer en is echt op ontdekkingstocht.

Ik maak me geen zorgen hoor, maar ben benieuwd wat dit nou kan zijn, zeker omdat Thije echt nooit spuugt (toen hij heel klein was af en toe een mondje terug).

Zijn laatste eten overigens daarvoor, was ook een flesje rond een uur om 23 uur gisterenavond, net als anders, dus te vol kan hij ook niet zitten.....

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Misschien toch gewoon een buikgriep. Rebecca heeft het ook gehad en niet zo'n klein beetje ook. Enorm spugen (begon natuurlijk rustig) en diarree enzo, 41 graden koorts (eerste dagen nog geen koorts) maar ooooooo zoo vrolijk! Ze deed gewoon alles, was wel ietssneller moe, maar een vreemde kon niet echt zien aan haar dat ze ziek was.

3. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ach...voelt ze zich inmiddels wat beter? Het lijkt me zo naar om te zien dat je kleintje ziek is...Thije is echt nog nooit ziek geweest, dus eens moet het ervan komen, ben ik bang...

Heeft Rebecca alleen na de voedingen gespuugd, of ook "uit het niets" zal ik maar zeggen?

Ik zal Thije in ieder geval goed in de gaten gaan houden.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze spuugde eigenlijk alleen na de voedingen. Niet tussendoor.
    Ze is weer helemaal opgeknapt gelukkig!

Deel Deze Pagina